26 září 2013

Fuchsiově....




10 komentářů:

  1. Jsou krásné, škoda že už jen chvíli.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné.Už druhým rokem nemám žádné.   

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Já už jich mám taky jen zlomek toho co dřív. Takovejch krásnejch opravdu velkokvětých (květ v průměru i osm deset centi) co jsem měla....a to ještě letos i když mi nezmrzly na jaře ani je nerošvihal vítr ani nespálilo sluníčko kvetly strašně pozdě a málo. Budou už potřebovat zase vyměnit alespoň část zeminy....

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: To mě ještě pokvetou na půdě. Skorem celou zimu...nemám pro ně úplně dobrý přezimování. Teplo a světlo je k tomu nutí neustále kvést....

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Mám dojem, že kdybych si pořídila rosničku Julču jako pan Tau budu v předpovědích přesnější!!

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Já jsem je loni ořezala hodně nakrátko a vrazila do sklepa. Seděly tam celou zimu celkem v šeru a teplo jim rozhodně nebylo. Tak kolem 5 stupňů. Zjara slušně obrazily. Pár oříznutých větviček mi bylo líto na podzim vyhodit, tak jsem je strčila do vázy a celou zimu byly na studené světlé chodbě. Zapustily kořínky a když jsem je na jaře zasadila, tak se mi z nich udělaly krásné nové keříky.

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Tak to je správně uděláno, jenže já sklep nemám a půda je světlá a na přezimování teplá. Takže i když je na podzim dám domů seříznutý až k zemi stejně za chvíli začnou růst. Takže se takhle vysilujou. Tak je už ani neořezávám, jen zaštipuju a zaštipuju....

    OdpovědětVymazat
  8. Bílé jsou nejkrásnější.

    OdpovědětVymazat
  9. Fuchsie mám strašně ráda, jen žádnou nemám doma, když je někde vidím neodolám je vyfotit, ale většinou narazím jen na ty červené. Máš krásné fotky a ty barevné variace jsou skvělé..!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....