26 září 2013

Podívání napodruhé....


Druhá část západových
fotek je připavená. Dneska jsem si vyběhla nafotit pro změnu východ. Je to paráda když si takhle může čloěk vyběhnout kousek od chaty a začít fotit. Škoda že jsem se nevzbudila o něco dřív a nenafotila východ na Prahou....jen jsem došla domů tak zničeho nic začal slejvák jen jsem překvapeně zírala a teď to vypadá že se přeci jen sluníčko rozhodlo s prohrabat tou kupou mraků ven. Tak jsem hodně zvědavá jestli se mu to podaří....



Je zvláštní při té rychlé proměnlivosti mraků, že tenhle úsřední vydržel na svém místě celou dobu co jsem fotila. Jak přibitej....jen měnil barvy






Jeřáby si zase pěkně svítily do šera....


A pak kde se vzalo tu se vzalo....


.....přiletělo UFO....!


A pak že neexistujou....

7 komentářů:

  1. VendyW a UFO.Tohle nejde k sobě,na tohle jsi až přivelmi realistická.

    OdpovědětVymazat
  2. Tady je bohužel dost pošmourno a to se dnes otvírá Střelák, kam jsem se chtěl s kamarádkou podívat.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Možná se budeš divit ale já jsem v jádru jako Ryba romantik....a to by bylo aby nebyli!

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: No nevím. Paroubek už šel naštěstí definitivně od válu....tak leda že by se ukázalo a dost tomu nasvědčuje že by Zeman mohl být jejich kápo tady na zemi. Taky takovej mimoň....   

    OdpovědětVymazat
  5. To klidně můžeš poslat ufologům.

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné fotky,ale UFO vede   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....