25 září 2013

Nebeské dívadlo....


Ještě před odjezdem jsem si
vyšlápla navečer vyfotit zase jednou západ. Schválně jsem šla o něco později, kdy ž sluníčko bylo schovanéza kopcem protože už párkrát jsem vypozorovala že to hezčí je na nebi k vidění až potom. I tentokrát se vyplatilo a tak tady je zase jeden po - západ...
Foceno je 20.9.13


Směrem na Litomyšl se nebe barvilo takto....



.....a nad Třebovou a směrem k Ústí takto....


Pokud se vám zdá že některé záběry jsou skoro stejné jen se liší barevností je to opravdu tak. Ty spíš do modra jsou focené na automat a ty zase do oranžova s nastavením přímo pro focení západů. Je zajímavé jak se barevnost liší....



v celém modrém moři mraků bylo jen jediné takto růžové místo. Vypadalo to jakoby každou chvíli z něj měly začít lítat blesky....


Na těhle dvou fotkách je ten rozdíl v podání barev hodně markantní. Navíc u druhé jsem si trošku pohrála i s HDR...





Pokračovat budu jindy, ať mám ještě nějakou rezervu když nemám ten kablík....

17 komentářů:

  1. Krásné fotky. Úžasné nebeské divadlo.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné záběry a správně jsi napsala moře mraků - některé snímky skutečně vypadají jak moře vody - třetí od shora.

    OdpovědětVymazat
  3. Já to pořád říkám. U všeho je nejdůležitější skvělé nasvícení. A když sluníčko nasvítí mraky a mráčky, je to nádhera. Nebýt mraků, tak je na obloze nuda.   

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavé fotečky. I mraky mohou být barevné.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: To je fakt, protože jen samotný západ na jasné obloze je o ničem.....ale jak je pár mráčků hned je to o něco zajímavější a když jich je hodně vznikají zajímavé úkazy....

    OdpovědětVymazat
  6. Nedávno jsem neodolala, zastavila, vystoupila a fotila něco hodně podobného alespoň na mobil. Když se člověk zakouká, jsou to neuvěřitelně krásný tvary, barvy, tajemnost....

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné, taky jsem včera, když jsem došel domů, fotil červánky.

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhera! Krásné barvičky, moc pěkné fotky! Já letos nezvládla ani jeden západ slunce, příští rok to musím dohonit...   

    OdpovědětVymazat
  9. To je podívaná, Vendy, nádherné barvy! A máš pravdu, obloha po západu slunce je většinou zajímavější, než při západu samotném. Tvoje fotky jsou toho důkazem.

    OdpovědětVymazat
  10. Dobré barevné cvičení. Aby člověk věděl, jaká varianta bude propříště ta pravá .

    OdpovědětVymazat
  11. jo, západy, ty nikdy nezklamou! škoda, že ve skutečnosti jsou vždycky hezčí...ale to nevadí, tady je zase prostor pro fantazii

    OdpovědětVymazat
  12. [8]: To snad stihneš i letos, ne?

    OdpovědětVymazat
  13. [10]: Můžu říct že mne ty rozdíly ale hodně překvapily....ale ony jsou pěkné obě! I když ta na program Západ slunce je dramatičtější.....

    OdpovědětVymazat
  14. [11]: A nebo i naopak....někdy fotky vypadají líp než ten západ....

    OdpovědětVymazat
  15. marryphotography29/9/13 10:02

    Máš opravdu mooc krásné fotky ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Krásná podívaná a skvělé fotky

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....