25 září 2013

Slunečnice nebo Nočnice?....


Vzhledem k neustálému
úsilí šelchtitelů se stává, že některé květiny se k svému jménu pomalu ani nehodí. To je třeba případ těch tmavých slunečnic které mi kvetou. Mají sice jméno po slunci ale spíš by měly mít v tomto případě po noci. Ani největší optimista by v té tmavé nenašel záblesk slunce....
Jak v poslední době neustále prší a fouká do toho silný vítr jsou chudinky dost těžké a tak jsem jedno ráno zjistila že je jich pár olámaných a popadaných. Tak jsem si je ostříhala do vázy.


Hrála jsem si s ostřením na různé části....









a jedna usilovná včelička....


.....a jedna silueta. Hóódně tmavá....

7 komentářů:

  1. Krásne fotky. Tá psoledná je riadnáá :OO

    OdpovědětVymazat
  2. Slunečnice jsou krásné. Zvlášť ta hodně tmavá se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  3. Máš pravdu. Slunečnice má jméno od sluníčka včetně napodobení jeho barvy. Ale není to tak třeba i s růží? Nebyla původní růžová, jako je šípková růže?

    OdpovědětVymazat
  4. Paráda, Vendy, moc pěkně sis s "nočnicemi" vyhrála!

    OdpovědětVymazat
  5. slunečnice v důchodu,...tak nevím, ale za tyhle by šlechtitelé zasloužili přes zadek...

    OdpovědětVymazat
  6. Pravda je, že nočnice by se k nim hodilo opravdu líp.

    OdpovědětVymazat
  7. Klasika je klasika,ale jako nočnice dobrý

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....