24 září 2013

Oheň....


10 komentářů:

  1. Zajímavý motiv s netradiční barevností.

    OdpovědětVymazat
  2. Vidíš, to mě nenapadlo, vyfotit ohořelé větve. Je to zvláštní foto. Prima

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,na mém blogu je 4.zadání Fotografické soutěže!

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Původně jsem to fotila jako jednu ze zadání ve fotoklubu Lidská stopa. Protože i tenhle oheň vzniknul díky člověku. Nakonec jsem jí tam neposlala a nechala na jinou příležitost....

    OdpovědětVymazat
  5. Hodně zvláštní barvy. Je to moc povedená fotka, ale na mě působí tak trochu smutně. Asi jako každý zmar.

    OdpovědětVymazat
  6. Smutná, ale hodně zajímavá fotografie, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  7. Zajímavá fotka se zajímavými barvami.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....