04 srpna 2013

Trávovlnění....



9 komentářů:

  1. Myslíš z toho vlnění? I když ta tráva vypadá že foukal vítr, ani se nehnula, takhle všelijak zvlněná je růstem, roste v takových vlnách. Proto ten možná pro někoho zavádějící název

    OdpovědětVymazat
  2. Jak rozcuchané vlasy. Krásná fotka!

    OdpovědětVymazat
  3. Taková tráva bývá v lese. Pěkná fotka!

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Máš pravdu, jako děti jsme si z ní tak, jak rostla, pletly copánky.

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: :( fotka je na použití na pozadí moc velká.

    OdpovědětVymazat
  6. [6]:To je divné, tady má jen 640 Mpx, já si dávám na monitor fotky v původní velikosti 4000x3000 Mpx a je to akorát...to mi nevadí když si něco stáhneš.

    OdpovědětVymazat
  7. [4]:Je vidět že to znáš. Však je taky v lese focená. Když jsem jako malá za otcem na chatu jezdila, na tuhle trávu jsme chodili a sušili jí a dávala se do slamníků. Je zvláštní, že tady v lese jsem jí nikde neviděla.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....