04 srpna 2013

Z polí, lesů, luk a strání....6


Teď trošku ze starších lučních ...



VLČÍ BOB MNOHOLISTÝ - LUPINA MNOHOLISTÁ
a
KOPRETINA BÍLÁ - KRÁLIK BIELÝ


ČIČORKA PESTRÁ - RANOSTAJ PESTRÝ , ta tu již byla několikrát a teď už naposledy


I JESTŘÁBNÍK ORANŽOVÝ- JASTRABNÍK POMARANČOVÝ
se tu ukázal, jen jsou každý z jiného směru. Ten první byl ze Šerlichu, tento je z Mníšku.


Rovněž SLÉZ LESNÍ se tu mihnul.


A ani NÁPRSTNÍK ČERVENÝ a jeho bílá varieta tady není nováčkem. Jen v době kdy tady u nás jsem horko těžko hledala nějaký neodkvetlý, na Šerlichu byly teprve ve své čerstvě rozkvetlé podobě.


No jo, a tady se naplno projevila moje posedlost zkoumáním možností nového stroje.

SVÍZEL SYŘIŠŤOVÝ - LIPKAVEC PRAVÝ
(Galium verum)





Soutěž o blankytnější barvu mezi oblohou a

BRUTNÁKEM LÉKAŘSKÝM - BORÁKEM LEKÁRSKÝM
(Borago officinalis)


10 komentářů:

  1. Poslední fotka je pro mne nejhezčí.

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní fotečky, ale ten poslední snímek je úžasný

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:Víš že v přírodě jsem ho už snad ani nikde nenachytala na volno? Tohle je na chatě u sousedky na zahrádce.

    OdpovědětVymazat
  4. [4]:Tak díky   

    OdpovědětVymazat
  5. [2]:Dík za pochvalu i návštěvu

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: A já myslela, žes fotku udělala někde pod Šerlichem, že to tam volně roste, že tam je tak nádherná příroda.

    OdpovědětVymazat
  7. [8]:Kdepak, ze Šerlichu jsou jen ty náprstníky. Ty ostatní jsou z chaty (svízel, brutnák) a okolí.

    OdpovědětVymazat
  8. krásný fotky, lupinu mám doma

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....