03 srpna 2013

Studie v trávové.....


Mám ráda trávy.
Ráda je fotím, protože jsou velmi rozmanité a některé velmi pohledné a fotogenické.
Taková je i TŘTINA KŘOVIŠTNÍ, která v lesích tvoří rozsáhlé porosty.
A tak než nastal kýžený západ který jsem se vydala fotit, po cestě i na místě jsem si trochu
trávových obrázků udělala....











Ale nejen v lese roste tahle krásná tráva. Nějakým záhadným způsobem se mi uhnízdila hned vedle dveří do ůlny kde máme uloženou zahradní techniku a vesele si tam překáží. Ale dělá i zajímavé stíny....




11 komentářů:

  1. Pěkné travičky.Nejvíc se mi líbí první a čtvrtá fotka

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně povedené... taky někdy fotím trávy.

    OdpovědětVymazat
  3. Fredy Kruger4/8/13 03:08

    " Velice rád mlsám všeliké trávy !!"

    OdpovědětVymazat
  4. Trávy mám ráda na pohled, ale nechat si jimi "hladit" cokoliv - hned mi naskáčou pupence, škrábance, kýchám, slzím...

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: No dlouho jsi tu nenechal svou stopu

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: To chápu. Některé jsou pěkně ostré, a když je jdu usměrňovat a vytrhávat jen v krátkých rukávech tak mám ruce celé pořezané. Ale i tak jsem na ně nezanevřela a mám je v zahradě ráda.

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: Tohle se tak při tom čekání na západ nabízelo samo. Jak na ně to nízké sluníčko svítilo a jak měly rozličně zbarvené květní klasy.

    OdpovědětVymazat
  8. Čtvrtá se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  9. [10]:No je taková echt letní

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....