18 července 2013

Pšeničná....


34 komentářů:

  1. Ráda jsem v dětství jedla zrnka obilí přímo z pole.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné letní! Pozitivní fotečka No a jak se ti fotí novým foťákem?

    OdpovědětVymazat
  3. Fotka má příjemné barvy a bezvadné ostření. Někde jsem četla, že si jedeš koupit nový foťák, už se stalo?

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný snímek.Už jsi někdy viděla,jak zraje obilí?Způsobuje to vítr a slunce.Vítr pohybuje celým lánem obilí různými směry a sluneční paprsky se tak dostanou všude.Je krásné si někam sednout v klidu,kde je výhled na lán obilí a pozorovat toto divadlo.

    OdpovědětVymazat
  5. [1]:Taky jsme zobali ještě nezralé klasy. Nejlp to šlo s pšenicí, všechno ostatní bylo fousatý a kolikrt se to pěkně zapichovalo a zalamovalo v prstě.

    OdpovědětVymazat
  6. [2]:Jitko,byla jsem zatím jednou. Komfort práce je super, není moc těžký ani velký. Zatím se ho učím ovládat a co je k čemu takže jsem to brala buď na automat nebo na makro či krajinu. A dneska jsem se k ničemu moc nedostala protože vlastní blbostí jsem nastavila velký formát a nemohla jsem včerejší fotky zaboha dostat do žádnýho kompu. Takže jsem nejdřív musela ve foťáku promazat fotky a pak i v kompu, tam se naštěstí nic neděje protože je mám ještě v druhém i u syna na externím disku. Teprve pak jsem to konečně stáhla. Ale musela jsem navrch dělat papíry takže fakt čas nebyl....

    OdpovědětVymazat
  7. [3]:V úterý jsem pro něj byla a včera jsem ho byla vyvenčit

    OdpovědětVymazat
  8. [5]:To jsem nevěděla, ale na pole a obzvlášť na ječmen se dívám ráda, v krajině to vypadá jak když se vlní moře....

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: To vůbec nevadí, není kam spěchat, vždyť si ho ještě krásně užiješ! Zatím si ho pořádně očmuchávej a přeju ti samé krásné fotky!   

    OdpovědětVymazat
  10. [3]:Tohle je ještě focené tím předchozím, z nového teprve musím fotky připravit.

    OdpovědětVymazat
  11. [6]: Dnes jsem si zobla obilí. Jsme na  Jižní  Moravě a zobu kde co - obilí, mirabelky, moruše.

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Samozřejmě že by mohla, kdyby bylo zaostřené všechno...jenže já chtěla jen tu určitou část.

    OdpovědětVymazat
  13. Hezky to z té fotky žhne. Někdy bych chtěl vyzkoušet nafotit větrné vlny na obliném lánu na dlouhou expozici. Jen to chce specifické podmínky, mít vše předem vybrané a připravené a jen čekat na ten správný vítr

    OdpovědětVymazat
  14. Jak tam pěkně vykukuje plevelík

    OdpovědětVymazat
  15. Krásná a koukám, už to bude za chvilku na žně.

    OdpovědětVymazat
  16. Napadá mě Šimek-Grossmann. "Tam nám pšenka nepokvete ..."

    OdpovědětVymazat
  17. [19]:Tak mne zase při procházkách lesem ať u tady nebo na chatě napadá: "Na větvi mi nešahej, na větvi jsem háklivej!" vždycky když vidím jak tu i tam furt kácej a kácej.

    OdpovědětVymazat
  18. Pšenka! Ať ti kvete pšenka (s tím novým foťjákem).

    OdpovědětVymazat
  19. [21]:Děkuju, jsem ráda že se líbí

    OdpovědětVymazat
  20. [22]:No snažím se....aby kvetla

    OdpovědětVymazat
  21. [16]:No je ho tam dost

    OdpovědětVymazat
  22. [17]:Tak po cestě jsem koukala že už to je všade žluté. Ale úplně to ještě není zralé, takhle to nevypadá ale ještě je tam dost zelených klasů.

    OdpovědětVymazat
  23. Moc pěkná letní pohodovka

    OdpovědětVymazat
  24. krásný foto, nabíjí létem   

    OdpovědětVymazat
  25. [25]: Už to ale brzy bude, týden, možná dva a budou žně. Teď se začínají sekat řepky, pak žně , brambory, řepa a už bude podzim, jak to utíká.

    OdpovědětVymazat
  26. [30]:Brrrr, mě stačilo když jsem včera slyšela v předpovědi o kolik se už zkrátil den a o kolik a jakým fofrem se zkracvat bude....bléééé nechci podzim ani zimu!

    OdpovědětVymazat
  27. [31]: Jo br, žně už jedou od pondělí, to pak bude rychlé to zkracování, už se nám to zase bude krátit. Ach jo

    OdpovědětVymazat
  28. [32]:Taky jsem po cestě na a z chaty koukal jak se začíná vesele žnít!

    OdpovědětVymazat
  29. [33]: Už bude smutno, jak se vjede do žní, tak to pak jde moc rychle. Podzim se přikrade než se otočíme

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....