18 července 2013

Nakouknutí přes ploty.....


Minulý týden jsem neodolala
a nafotila lilie které má moje sousedka. Obě jsme přišly na chuť jednomu internetovému zahradnictví, které má opravdu obrovský výběr ve všem. Narcisy a tulipány počínaje přes nádherné odrůdy mečíků, denivek, jiřin, lilií, host až k trvalkám a ozdobným trávám.
Ona tedy vsadila na lilie, a musím říct že se jí nedivím. Je totiž strašně těžké z těch mnoha úžasných kultivarů a odrůd si vybrat tu která je hezčí a působivější. A jestli se jí to podařilo můžete posoudit sami....








13 komentářů:

  1. Nádherné lilie. Na jaře jsem koupila lilie také krásně zbarvené, ale stále byl pak na zahradě sníh a tak jsem je zasadila pozdě. Vyrostly salbé zelené rostlinky a nekvetly. Ale třeba příští rok pokvetou. Já mám prastaré oranžové, dokonce jsem je na jaře řesazovala na důstojnějšíé místo a kvetly. Koupila jsem si i nové mečíky, jsou žíhané, už vyhnaly květní stonky s poupaty a já se bojím, že pokvetou až budu na dovolené a užije si to jen manžel a tomu je to zase úplně jedno.

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle lilie bych moc chtěla,ale nemůžu.Pokaždé,když jsem je zasadila,zmizely,sežrali je hraboši nebo co.Před domem jsou oranžové,ale barvou tam vůbec nesedí.

    OdpovědětVymazat
  3. [4]: Zkus na ně taky výsadbové košíky....a pod cibule vrstvu písku, to je pro případ aby v mokřejších půdách měly drenáž.

    OdpovědětVymazat
  4. [4]:Po odkvětu je můžeš vyrýt a vysadit jinam.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]:Jo to jsou...já od nich mám ty moje hosty, begónie a ozdobné trávy. Ale v těch ostatních cibulovinách jsem prostě neměla na to si cokoli objednat protože to je tak ohromující výběr odrůd a kultivarů že jsem to se spadlou čelistí zavřela a uložila k ledu

    OdpovědětVymazat
  6. Taky se to mohlo jmenovat liliová nebo skautská. Moc hezká série foteček voňavých květů.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné lilie, krásné barvy

    OdpovědětVymazat
  8. Skauti by z těch lilií šíleli.

    OdpovědětVymazat
  9. nakouknutí za to stálo

    OdpovědětVymazat
  10. [11]:Teď ovšem nevím jestli tvé šílenství pramení z naprosté nechuti nebo naopak naprostým okouzlením z této květiny.... Tak skauti asi jo, jenže jejich symbolem je zcela jiná květina, Jakubská lilie, ovšem s lilií nemá vůbec nic společného, spíš je příbuzná s Amarylis a Hvězdníky. Byla také symbolem francouzských králů....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....