26 července 2013

Kytičkový kaleidoskop....


Nastřádalo se mi zase pár
kytičkových tak nějak mimo téma a tak je dneska v podobě takového maléo kaleidoskopu předkládám. Něco jsou sníky ještě původním foťáčkem něco už novým takže mají časové rozpětí tak měsíc. Tak aby jste se nedivili že mi ještě kvete třeba něco co už dávno odkvetlo. Nejsou jen z mé zahrady ale i pochytané za různými ploty....





8 komentářů:

  1. Nádhera a pěkně udělané fotečky

    OdpovědětVymazat
  2. Kytičky jsou úžasné. Pěkné koláže.

    OdpovědětVymazat
  3. Prima koláže! Hned je svět barevnější.

    OdpovědětVymazat
  4. Kytky pěkné,fotky pěkné,koláže pěkné.Co dodat? Je to pěkné   

    OdpovědětVymazat
  5. Původně jsem to chtěla udělat samostatné fotky jen těch různých květů Rozrazilu klasnatého plus ten jeden Rozrazil rezekvítek jenže se mi toho nastřádalo víc ta jsem to udělala takhle

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné snímečky kytiček. Barevná škála - jen oči přecházejí. Úžasné !

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....