26 července 2013

Růže růžová, růže růžová.....ale i jiná


A to co se mi nastřádalo
ve fotkách růžiček. Část názvu jsem si dovolila vypůjčit ze stejnojmené písničky kterou kdysi nazpíval Milan Chladil....




6 komentářů:

  1. Krásné růže. Ta žlutá má bohovskou barvu.

    OdpovědětVymazat
  2. Růže je vždy vznešená, krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
  3. Závidím ti ty ostré záběry. Mně se to vždycky trochu rozmázne, někdy víc, někdy míń, ale pořádně ostrý záběr se mi povede málokdy.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Tak taky nejsou některé úplně ostré. Zkus si pokud to není opravdu hodně rozmazané v PicMokey fotku doostřit. Já už tím zachránila hodně obrázků....

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné kousky, růžovou růží nikdy nepohrdnu ani červenou, ale moc se mi líbí ta krémová na černém pozadí a ta naoranžovělá. Jsou fakt krásné

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....