01 června 2013

Mlýnková....


Malý mlýnek na potoce
dělá klapy klap.
Kdo byl kdysi malý a chtěl býti chlap
aby takhle pěkně klapal, rád by na to káp.....

16 komentářů:

  1. Hezká básnička i obrázek!

    OdpovědětVymazat
  2. To se už jen tak nevidí.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]:Taky si ho pěkně opravují a udržují...je tam co si pamatuju co tu bydlíme.

    OdpovědětVymazat
  4. To je paráda! Neviděla jsem takový od dětství

    OdpovědětVymazat
  5. moc hezké fotka i veršíky

    OdpovědětVymazat
  6. Ten je půvabný. Tak jsem koukala na azalky v horách a na odběr to není. Nevím, kdy pojedeme znovu. Je to bída, chce to sluníčko, začíná to všechno podhnívat.

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé, mlýnek už jsem neviděla.... no to jsem byla ještě dítě   

    OdpovědětVymazat
  8. I když nechci vodu ani vidět, fotka je krásná!

    OdpovědětVymazat
  9. [4]: Tak asi proto že tam jezdí i vnoučata tak ho udržují v chodu

    OdpovědětVymazat
  10. [5]: Samozřejmě fotka, že....básnění je jen krákání   

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: A taky mokrá ....a letos mají teprve taková maličká poupátka....

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: No ale zase když se vysoký plevel vytahá, tak pak je hotová práce za člověkem vidět. A nemusíš se tak moc ohýbat k zemi Já budu muset na loučku pod zahradou už vzít kosu. Loni jsem tam spálila strunovku a vjet do rozmočené mokřiny sekačkou, to prostě nejde. naposledy jsem sekačku tahala za sebou místo před sebou. To se pak zjistí, že kosa je vynikající vynález.

    OdpovědětVymazat
  13. Mlýnek je pěkný.....

    OdpovědětVymazat
  14. [14]:To sice ano, ale je s tím o dost větší práce a moje zádečka si pak libujou

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....