01 června 2013

Nově na blogu.....

.....začíná rubrika PŘEVÁŽNĚ NEVÁŽNĚ, kterou bych chtěla věnovat různým vtípkům které mi buď dojdou na mejl, nebo na FB. Jak sami víte tvorba zde je čistě autorská a převzaté věci dávám opravdu minimálně, ale na FB jsem narazila přímo na studnici skvělých vtipných věcí o které se ráda podělím...Některé jsou sice v angličtině, ale myslím si že jsou natolik jasné že překladu netřeba.

A tak hned jeden k aktuálnímu počasí...


A jeden psí....taky aktuální


A do třetice všeho dobrého

13 komentářů:

  1.      Všechny moc hezké!

    OdpovědětVymazat
  2. Výborné vtipy! Hlavně se mi líbí ten druhý.   Na FB se najdou dobré věci.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Tak vzhledem k tomu, že jsem tam asi ve čtyřech pejsčích skupinách a mám v přátelích převážně pejskaře tak se tam nacházejí pejsčí vtipy ponejvíc. Ale párkrát jsme tam vychytala i jiné věci, zahradní inspirace, nábytkové i domácnostní vychytávky....

    OdpovědětVymazat
  4. Tak na tuhle rubriku se těším, takové fórky mám ráda. Taky mě občas něco na FB pobaví.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ten třetí mě dostal nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Přísun bude zajištěn!

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: Jo, to oni umí! Jednou se takhle obalil na procházce na chatě Bobeš, a dovedeš si představit jak to z těch jeho ozdob krásně kapalo! Aby toho nebylo málo vlítnul na slunící se cizí holku a začal jí tam olizovat a chtěl se kamarádit! Naštěstí byla vcelku rozumná a když jí oslnil svým širokým úsměvem byl její....a to jsem s ním měla jít druhý den na úpravu ! Ale večer byl naprosto čisťounkej, všechno z něj opadalo, jen pár zbytečků jsem rozčesala. Oni mají úžasnou samočistící srst....

    OdpovědětVymazat
  8. Ten třetí je dokonalej. Naše Káča v akci

    OdpovědětVymazat
  9. [11]: A jak je šťastnej !!!

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to vypadá na dobrou rubriku.Rozhodně začáek je skvělej   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....