01 června 2013

Co se děje v trávě....

Co si takhle dát výlet do
trávníku a dopřát si pohledy které se naskýtají jen broukům a jiné lezoucí havěti? Je tam sice voda, ale i trocha sluníčka, takže věřím že mne nezatratíte....fotečky jsou makra a ještě výřezy aby byl pohled z mravenčí perspektivy co nejvěrohodnější....













8 komentářů:

  1. Krásné kapky! Ta příroda je fakt dokonalá!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Dokáže krásné věci, jen je vidět a pak i nafotit....

    OdpovědětVymazat
  3. Je to fakt voda?Úzasné!Jsou to prfektní fotografie!

    OdpovědětVymazat
  4. pěkné pohárky pro žíznivé broučky.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Ještě by to taky mohl být zbytek čurání po psech   ....ne, tohle naštěstí byla dešťová kapička. Všimla jsem si jí, když jsem chodila na kompost s plevelem. Horší pak bylo jí najít když jsem jí chtěla fotit.

    OdpovědětVymazat
  6. Zase jsi čarovala.Moc pěkně   

    OdpovědětVymazat
  7. Pro makro mám slabost a tohle je fakt nádhera. Naprosto nej je ta prosvícená sluníčkem, kde je krom kapky stříbra vidět i žilkování listů.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....