02 června 2013

Deštivý den....

Ano, já vím...deště už
mají všichni plné zuby. Nechce se odsunout nikam dál a pořád tu straší a jak to tak podle předpovědí vypadá, ještě dlouho strašit bude. Jenže když se pak člověk projde po zahradě a podívá se co krásného i umí tak mu na chvíli i odpustí. Všechny následující obrázky mají jedno společné co je spojuje, kapky, které dokáží dát všemu najednou jiný rozměr. A to i doslova....




























12 komentářů:

  1. [1]: Měla jsem pěkně navlhlý záda, než jsem to všechno obešla a vyfotila   ....mě začaly teprve rozkvétat sibiřské kosatce. Klasické nemám už strašně dlouho protože se mi na nich uchytila nějaká viróza a zapříčiňovala že se přestávala vyvíjet poupata a hnědly a kroutily se listy. Takž postupně šly všechny do háje....mám na záhoně ještě jednoho posledního tulipáního mohykána, to je ten bílej na fotce. Ještě stále drží!

    OdpovědětVymazat
  2. Prima, že se umíš radovat a těšit i z toho, z čeho lidi mají trauma. Krásně jsi zachytila kapky a vše na vaší zahradě. Děkuji za podělení se s radostmi.

    OdpovědětVymazat
  3. Prima, že se umíš radovat a těšit i z toho, z čeho lidi mají trauma. Krásně jsi zachytila kapky a vše na vaší zahradě. Děkuji za podělení se s radostmi.

    OdpovědětVymazat
  4. Kapky deště se Ti podařilo vyfotit nádherně.    Bez vody by nešlo žít...

    OdpovědětVymazat
  5. Tyhle fotky jsou luxusní.

    OdpovědětVymazat
  6. No nádhera, mám se ještě co učit, krásné fotečky a ty kapky, to je boží

    OdpovědětVymazat
  7. Někdy se zadaří, jindy to stojí za prd. Jako s tou duhou....

    OdpovědětVymazat
  8. [8]:Tak že bych z něj byla nadšená to zrovna ne, ale tak nějak to vyšlo pěkně...

    OdpovědětVymazat
  9. tak tohle makro nemá chybu! báječné!

    OdpovědětVymazat
  10. Na víc než na áááááácháááání se ani nezmůžu.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....