02 června 2013

No 2...


No kdo by je nemiloval, když nám neustále chtějí dělat radost....


9 komentářů:

  1. I špinavé je musíme milovat!

    OdpovědětVymazat
  2. Ta poslední fotka nemá chybu. Naše kníračka měla taky vždycky vyfénované vousy.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:Tak, tak....

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:Náš první jezevec taky strašně rád čučel z okýnka, musela jsem ho pevně držet protože by jinak vlezl až na kapotu!

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou to rošťáci a mohou si dovolit víc, než si mohly dovolit naše děti   

    OdpovědětVymazat
  6. Jako ti naši, jediná louže plná bláta a kdo se v ní nerochní...no naši miláčci.

    OdpovědětVymazat
  7. Dáša to řeklla za mě

    OdpovědětVymazat
  8. [9]:To je fakt! Dětem jsem vládla železnou rukou .Zvěř si může dělat co chce

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....