02 května 2013

Zlatožlutědešťovo....

Tak a už je zataženo
a tak se zase hodí sluníčkově žluté fotečky....aneb zlatice na mnoho způsobů.
A k tomu jedna pampeliška, narcis a petrklíč Usmívající se.









9 komentářů:

  1. Moc se mi líbí detail zlatého deště, ale krásné jsou všechny, žluté, zlaté, sluníčkové

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: Ty dva detailíky květu byly i pro mne překvapení když jsem to viděla na monitoru, netušila jsem že to vyjde tak zajímavě...že opravdu ten květ bude skoro vyčnívat z fotky ven

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera! Moc se mi líbí detaily zlatice a petrklíč s narciskou. Žlutá je pohlazení po duši po té protivné zimě.

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, sluníčka v trávě!

    OdpovědětVymazat
  5. jarně- zlatě! jen kdyby se chtělo zlatit i na nebi...

    OdpovědětVymazat
  6. Vendy, to jsou krásné zářivé barvy! Nenaštve tě, když se budu trochu opičit? Včera jsem venku nafotila nějaké žluté kytky, ale na blog se dostanou až později.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....