01 května 2013

Stínování mřížové....



15 komentářů:

  1. VendyW tenhle snímek by mohl na výstavu.Vážně.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné. Nevím, proč, ale nemůžu přijít na "význam" této fotografie. Na jednu stranu se mi zdá, jako by někdo například přes fotografii dav černé pruhy a tím jí zesmutněl, nebo jako pohled skrz žaluzie, když je venku slunečno! :) Souhlasím s Helenou. Tyhle fotky by byli moc pěkné na nějakou výstavu.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. [4]: Je to výřez ze Stínování cestovního....jsou to stíny od stromu, jen jsem nestála bokem ale přímo proti té kaluži...Právě to mne zaujalo...

    OdpovědětVymazat
  4. Wendy ty jsi si nějak spletla rubriku, vždyť tohle není "Trapný pokus o umění", tohle JE umění!!!

    OdpovědětVymazat
  5. [6]: Tak já to trochu přejmenuju, no . Díky za uznání

    OdpovědětVymazat
  6. pěkné mřížování!

    OdpovědětVymazat
  7. Zajímavá fotka, Vendy. Taky chválím záhlaví a fotku na květen a pozadí ...

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Trochu to vypadá jak když to někdo přejel kolama od asfaltu

    OdpovědětVymazat
  9. Stínování se ti daří i v této podobě.

    OdpovědětVymazat
  10. PĚKNÉ,ZAJÍMAVÉ, SKVĚLÉ   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....