02 května 2013

Poznáte tuto krasavici?




20 komentářů:

  1. [1]: Pro dnešek už končím....neboj

    OdpovědětVymazat
  2. zkusím hádat. Není to vlčí mák?

    OdpovědětVymazat
  3. Řekla bych, že je to magnolie.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky bych řekla magnolie.

    OdpovědětVymazat
  5. První dojem byl tulipán, ale může to být i magnolie.

    OdpovědětVymazat
  6. Přikláním se k magnólii,tulipán to rozhodně není.

    OdpovědětVymazat
  7. Nevím. Co ibišek?

    OdpovědětVymazat
  8. Takhle zblízka bych to nepoznala.

    OdpovědětVymazat
  9. Já milovnice květin a makra jsem hrozná v hádání - málokdy něco uhodnu , takže nevím. Ale fotka je to fakt krásná

    OdpovědětVymazat
  10. [14]:Fotka se mě osobně líbí až nekriticky! Je to magnolie....

    OdpovědětVymazat
  11. [15]:To se Ti nedivím - zde kritika nemá co dělat Fakt se Ti povedla - toš, magnólie - ty miluju -já už se těším až je vyfotím, ale pořád prší nebo je zataženo..

    OdpovědětVymazat
  12. Já viděla magnólii vždycky jen zdálky a do květu jsem neměla možnost nahlédnout. Máme u nás pouze vysoké stromy , kam nedosáhnu abych si utrhla květ.A když opadává, tak jen po jednotlivých lístečkách. Ale moc se mi líbí. Škoda, že kvete tak krátce.

    OdpovědětVymazat
  13. u nás už se magnólie také otevřely, kamarádce v Blatné ale zmrzla...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....