03 května 2013

Sedmnáct zastavení jara....zastavení první - bílé


Ne, nebojte se,
nečeká vás nic o stejnojmenném seriálu, který ale stejně valná část nás sledovala jako děti velice napjatě a každej kluk chtěl být ve hrách Stierlitzem a dávat Němcům na frak. Nic takového, jsou to má jarní zastavení v přírodě, nad květinkami, v lese a na zahradách. Jsou to obrázky z různých období letošního jara jak jsem je postupně fotila.
Každý den bude jedno zastavení a jako první je zastavení bílé...























16 komentářů:

  1. Udělala jsi mi radost, bílá je moje nejoblíbenější, zvláště u květin.

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, to máš tolik barev vyfoceno? Pochopila bych tak 6-7, ale 13? Tak se nechám překvapit.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné obrázky! Budu se těšit na další!

    OdpovědětVymazat
  4. těch květů se nedá nabažit, což? konvalinky mi ještě spinkají...

    OdpovědětVymazat
  5. Bílé zastavení je úžasné,už se těším na další

    OdpovědětVymazat
  6. Ty okvetlé stromy jsou fantastické. Nejhezčí pohledy zjara.

    OdpovědětVymazat
  7. Bílé,mám te rád......pekný weekend!

    OdpovědětVymazat
  8. [5]:Mě taky...

    OdpovědětVymazat
  9. [2]:To nebudou jen barvy, to budou různá zastavení spojené s jarem..... ale barvičky tam budou....

    OdpovědětVymazat
  10. Jěště žampiony a bude to dokonalé.

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkné, dnes jsme v bochumském parku taky fotil takové zvláštní bílé květy na stromě.

    OdpovědětVymazat
  12. Ty, taká znalkyňa kvetov, mohla si nám popísať aspoň ich názvy.

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Víš co, já si myslím že ty třešně, trnky a švestky jsou tak notoricky známé že jsem to ani nepsala. Jedině snad modřenec varieta Alba a okrasná hrušeň a kalina jsou možná méně známé. A snad ještě ta tráva, ta se jmenuje česky pěchava.Konikles taky pozná asi každý i když je bílý

    OdpovědětVymazat
  14. Vendy, to je bezva nápad, ale jsem zvědavá, jak z toho vybruslíš! Kde vezmeš tolik barev? No, jak tě znám, máš to určitě promyšlené. Hrozně se těším, co bude dál.   

    OdpovědětVymazat
  15. Teda pojala jsi tu jarní sérii velkoryse . Ale vůbec se Ti nedivím, je to krása, když má člověk tolik, co fotit. Já běhám od jedné kytky ke druhé ...Tohle bílé něžné zastavení je krásné..Musím brzy zkouknout Tvé další zastávky

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....