02 května 2013

Konečně na něj došlo!....

Před osmi dny jsem
byla v takovém pracovním ajfru, že jsem si připadala jak veverka po kávě, kolik jsem měla enrgie a elánu. Takže jsem skončila na zahradě a ještě si dala navečer jeden výběh na kopeček abych tentokrát z jiného místa vyfotila další západ...a nadávala si že jsem tam měla vdržet o pár desítek minut déle, protože to nejhezčí barevné divadlo mi uteklo. No holt zase příště....









VŠECHNY FOTKY V GALERII ZDE

16 komentářů:

  1. Hezke barevne formace!¨

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:No jo, ale ty nejhezčí barvičky  a seskupení jsem propásla ....

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: To se stává, taky někdy propásnu...

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky, tohle se ti opravdu podařilo.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné! Nejvíce se mi líbí druhá a pak čtvrtá fotka!

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné fotky.Je zvláštní,že se mě nejvíc líbí ta poslední - s dráty...

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: To už je od nás od domu, to jsem právě skřípala zuby, že jsem tam ještě nezůstala....

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherný západ - tak to byl skvělý den, který jsi takhle poeticky zakončila . Já taky občas ráda čekám na západy. I v zimě jsem si dojela na několik km vzdálený kopec a v autě čekala na to divadelní představení - je to krása a člověk se tak nějak nabije i tou sluneční energií. Toš víc takových "veverkovitých" dnů

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Čas od času to chce....sednout na kopci a čekat a dívat se. Jo veverkoidní dny jsou skoro pořád, tedy včera a dnes na zahradu nedošlo a nedojde protože prší, ale před tím jsem makala skoro celý den každý den....dnes jsem konečne stahala dolů z půdy kytky a teď je ještě musím rozmístit po zahradě a trochu fuchsiím přistříhnout křidýlka...a s tím ruku v ruce následuje úklid půdy od suchých listů a vysypané hlíny ...bléé

    OdpovědětVymazat
  10. [9]:Potřebovala bych pučit trochu té Tvé veverkoidní nálady - já mám leda tlakovou níž.... a taky musím konečně začít zahradničit na lodžii včetně úklidu a skutek mi zatím utek . Krásný víkend Ti přeju, byť nevypadá, že bude slunečno

    OdpovědětVymazat
  11. Opravdu nádherný kontrast žhnoucího zapadajícího Slunce a siluet stromů v temnotě.

    OdpovědětVymazat
  12. [10]:Tak já se akorát přesunu veverčit jinam, na Mníšek na chatu. A pak za mamčou do Prahy pro kiwi....doufám že tam bude tedy o dost líp než tady....

    OdpovědětVymazat
  13. západy nikdy nezklamou

    OdpovědětVymazat
  14. Krásný západ slunce, Vendy! Moc se mi líbí první tři fotky a potom pátá - obloha po západu.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....