12 dubna 2013

Nedočkavých devět sil devětsilu....

Tato fotka tu už proběhla,
ale co víc by se hodilo k TT než právě ona...nedočkavost rostliny, která ví že nastal čas
i když je kolem ní zima a led....a tak i v těch podmínkách nedočkavě vystrkuje první poupata.

6 komentářů:

  1. Čekám, jestli nám devětsil představíš v celé jeho kráse.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Tak je fakt, že jsem tam od té doby ještě nebyla....ale neříkej že neznáš devětsil

    OdpovědětVymazat
  3. [2]:  Znám, ale letos si ještě nemůžu za ním zajít k vodě.

    OdpovědětVymazat
  4. A já ho neznám a proto si počkám až mě ho ukážeš   

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: No jo promiň, vlastně ty máš něco z nohou viď? Psala jsi to o té výstavě vějířů, že se ti špatně s berlí chodí....neboj, já se tam asi teď o víkendu vypravím.

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Dočkej času jako....i devětsil bude

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....