12 dubna 2013

Západ zatažený....

....byl předevčírem.Nejdřív tak ani
nevypadal, ale pak se během chvil mraky nakupily a bylo vymalováno.
Tedy po sluníčku. A na celý den.....
Ale co bylo alespoň trochu pozitivní byla teplota kolem dvanácti stupňů celý den.







15 komentářů:

  1. To na tech drátech je psí víno nebo jeste chmel?U nás se uz taky oteplilo ale do toho dést,takze hned zase vlhkost vzduchu,ze se clovek vlácil jak stoletý.Zítra má propuknout JARO se vsím vsudy!!! Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Psí víno....teď serozpršelo až hanba. Měla jsem v plánu jít dělat úklid na zahradu a nic....zase mi to namokne

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné drama na obloze ve fotkách! No na nás se to sluníčko taky asi zlobí, protože ačkoliv jak píšeš už je teplota kolem desítky plus, tak tady pořád máme inverzi a šedošedé šedo - člověku z toho haraší ..Já mám i to zahradničení letos opožděné (byť mám jen panelákovou zahrádku na lodžii)

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Mňo, někdy se mi po té panelákové lodžiové zahrádce stejská, tam ebylo tolik práce . Za to teď a stouhle rozlohou mi z toho taky šibe...

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:My zas opačně měli taky zahradu u domu (u rodičů), ale nakonec jsme se přestěhovali do svého - panelákového..Moje lodžijková zahrádka je nenáročná - to je fakt. Ale vyjít si tak v pyžámku do letní zahrady mi někdy chybí . Jinak akce Mary Kay probíhá - Martina shání info o tom séru atd., ať si nemyslíš, že jsem zapomněla

    OdpovědětVymazat
  6. [5]:V pohodě, než budou peníze......

    OdpovědětVymazat
  7. Je fajn,že se to sluníčko občas na nás přijde podívat.A bude líp       

    OdpovědětVymazat
  8. Ano, pozitivní je těch 12 stupňů, buďme rádi za ně.

    OdpovědětVymazat
  9. Sice bez sluníčka, ale fotky jsou moc hezké a to sluníčko taky na víkend slibují.

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Jenže právě na těhle hloupoučkých si ti "guruové" a "matky" staví své bohatnutí. Protože jak vidíš tak už jsou všichni ti co tam psali ty oslavné komenty naprosto zpracovaní a nepřístupní jakémukoli argumentu proti. Prostě je nejskvělejší, nejlepší a my všichni jsme naprosto ztracení a až přijde zúčtování skončíme v mukách pekelných...

    OdpovědětVymazat
  11. [8]: Mňo, to doufám....zatím je to nerozhodně. Zataženo x sluníčko....

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: Jo, ale už to odsunuli ze slunné soboty a neděle na neděli a pondělí a jsem zvědavá jak zítra. Dneska pršelo a je střídavě zataženo anebo trochu sluníčko. Ale asi teplo.

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: Taky se mi líbí, navíc tam krásně svítí ty kapky po dešti na růži....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....