12 dubna 2013

Jsem...

Jsem nedočkavá jak závodní kůň,
jenž v boxu čeká na start.
Na tvé pohlazení marně čekám,
nedá mi se zeptat.
Jak dlouho ještě nedočkavost mojí
bude krotit ten zavřený box,
než dlaň má se s tvou spojí.....

Jsem nedočkavá kdy slunce vzejde,
a smutky mé zaplaší.
Až tvůj úsměv jenž tuším jen v stínu
na slunce vyjde.
Jak dlouho smutky mé budou
řídit mé skutky,
než nad hlavou mou slunce vzejde.

Jsem nedočkavá jak jarní voda
jež po kamenech se řítí.
Kde ze dna zlatý jantar na chvíli do očí zasvítí.
Tak nedočkavě čekám kdy nastane doba
až vstoupí do mého proudu
sběračova noha.

Jsem nedočkavá jak první jarní květ
jenž na svět se vydral.
Svůj život nabídl včelám hned by z něj
sát mohly sladký nektar.
Tak dávám se tobě v plen jak ten bílý květ
a volám:" Přijď jen už přijď, a to hned "....

Jsem tak nedočkavá....

11 komentářů:

  1. Wendy, takhle nááádhernně nedočkavá, to musí bý to nejúžasnější v životě. Ať už je to "jen" básnička, myšlenka, nebo sen!

    OdpovědětVymazat
  2. Hezky napsané. Jinak,nechceš patřit ke mě do klubu nebo se se mnou spřátelit? Napiš na blog:)

    OdpovědětVymazat
  3. Musím napsat,že tak krásně nedočkavou poezii dokážeš napsat snad jen Ty.

    OdpovědětVymazat
  4. Další povedený kousek z poetického koutku. Jsi nadaná nejen jako fotografka, ale i jako básnířka. Naštěstí jsi skončila líp než básnířka z Nohavicovy písně a to, co napíšeš, neskončí nikde v šuplíku, ale můžou to vidět a číst všichni návštěvníci. A píšeš moc dobře!

    OdpovědětVymazat
  5. Kéž to není "výkřik do tmy", byť krásný.

    OdpovědětVymazat
  6. [2]: Však víš jak to se mnou je....Někdy mě něco nakopne a jedu

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: To víš ta dlouhá zima dělá svý, a když se pak tu a tam ukáže sluníčko, tak začnu být na všechno nedočkavá.

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Ni, ni....jen nedočkavá básnička

    OdpovědětVymazat
  9. [4]: Myslíš Anička básnířka? Pokud jde o její text tak na to ještě hodně nemám....do šuplíku opravdu nepíšu, píšu to proto, že se s něčím potřebuju srovnat a takhle mi to jde asi nejlíp jak to ze sebe dostat. Jen doufám že si to zase někdo nebude s někým spojovat jak už se mi to jednou stalo...a dělat kvůli tomu rozbroje.

    OdpovědětVymazat
  10. Jsem také nedočkavá. Krásně jsi to vyjádřila.

    OdpovědětVymazat
  11. Nedočkavá, nebo trpělivá, někdy je marné obojí.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....