13 dubna 2013

Blíží se první statistický úspěch....

Ti z vás, kteří navštěvují
blog Petra Vápeníka alias ČERFA zaznamenali určitě jeho skvělý výsledek 50 000 návštěvníků. je to číslo úctyhodné a svědčí o tom jak kvalitní Čerfův blog je. Vzhledem k tomu, že já od začátku svého blogování dala jen na počítadlo Blogu.cz nenainstalovala jsem si jiné a tak když jsem po loňských kotrmelcích v úpravách a nefunkčnosti počítadla přehled ztratila nedalo se nic dělat a i já šáhla po jiném způsobu statistiky. Jako většina z vás mám také Top list. A hned první výsledky byly docela zajímavé. Zatímco na Blog.cz jsem před zhroucením jejich počítání měla denní návštěvnost od 80 do 100 návštěvníků, na Top listu to kleslo na 50 až 70 návštěv. Takže trochu rozdíl. Nevím jak bylo a je založené toto počítání ale rozdíly jsou. A velké....

A proč to píšu? Protože od 20.8.2012 kdy mě návštěvy počítá Top list mám ke dnešku zaregistrovaných
14 947 návštěvníků. Tudíž se blíží ten jubilejní pátnáctitisící návštěvník a já bych moc ráda věděla na koho to číslo padne. Prosím vás tedy, sledujte počítadlo a kdo objeví při své návštěvě číslo 15 000 nechť udělá printscreen obrazovky a pošle mi ho na můj mejl Vaclava.C@seznam.cz se jménem svým a blogu. Víno sice nenabízím ale určitě nějaká maličkost se najde.
Takže sledujte a hlašte se......

10 komentářů:

  1. [1]: No to je rychlost, já už jsem myslela že nefunguješ, na tohle to se ozveš, co?     . Psala jsem že láhev kvalitního vína jak od Petra to nebude, to jedině až bude ta padesátitisícovka! Takže asi holt nic pro tebe....

    OdpovědětVymazat
  2. Zalehnu do zákopu a budu číhat Jak se znám, nakouknu sem a bude tu 15001.

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Já se ho snažila taky dát už od začátku a stejně jak tobě mi to vůbec nefungovalo, tak jsem to zase skrečovala. Až teď nějak mi to šlo úplně bez problémů nainstalovat. Holt asi už jsem o něco zkušenější co, s čím a kam na blogu....tak i když budeš ta +1 ozvi se

    OdpovědětVymazat
  4. Mrkla jsem k sobě, já mám počítadlo od konce prosince 2012 a mám necelých 13 000, dost podobné!

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Že jsi čítač oživila za 3 týdny, je úspěch. Mně to trvalo 3/4 roku. Vycházel jsem totiž z informace Toplistu, že je nutné do systému nahrát vygenerovaný zdrojový kód a až po dlouhé době jsem v jednom článku na Srdci blogu zjistil, že se v nastavení blog.cz má zadat jen registrační číslo.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ještě bych sem musela naběhnout asi třicetkrát...

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Už jen 26x jde to dost rychle, na to že ráno to bylo 67x. Tak asi by už ta padesátka byla nebo by k ní moc nechybělo. Při tomhle tempu to bude někdy v půlce příštího roku, když půjde všechno dobře . přitom někdo při těch debatách po kotrmelci s počítáním říkal, že se Toplist se shoduje s Blog.cz, takže nevím....on to Standa vysvětloval jak to počítaj, takže zřejmě má Toplist trochu jiný systém. Možná podle délky času, co já vím....

    OdpovědětVymazat
  8. Různé systémy mají různou metodiku započítávání návštěv, liší se většinou v tom, kdy se započítává opakovaná návštěva stejného návštěvníka. Proto docházejí k různým výsledkům a pamatuji se, že blog.cz vycházel o něco víc, méně počítal Toplist a Google Analytics, no a "nejtvrdší" je BlueBoard

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Takže dejme tomu že podle blogu a od začátku mého blogování už by to bylo možná k té padesátce taky....že by dvojitá oslava?

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....