13 dubna 2013

Kap, kap....

Že většinou nefotím
jen něco, či nějakou specifickou věc už asi víte. A tak při tom zamračeném východě jsem nacvakala proti posledním paprskům i pár kapek na větvích....









10 komentářů:

  1. Pouhá jedna kapka a jakou dovede udělat parádu!

    OdpovědětVymazat
  2. první dvě fotky mě dostaly, úžasný

    OdpovědětVymazat
  3. S vodou to umíš, jen co je pravda!

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Tak ještě aby ne když jsem Ryba ! To by bylo smutný kdyby ne....

    OdpovědětVymazat
  5. [2]:Jsou hezké, ale už jsem nafotila lepší...

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Kapka dokáže porazit i skálu....

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Co bych asi tak měla fotit já, když jsem Panna.   

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhera,já bych taky chtěla takhle umět.

    OdpovědětVymazat
  9. To vypadá tak, krásně, že by stálo to někam vystavit. Ty i Macín umíte nádherné věci.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....