14 dubna 2013

To bylo ale rychlé.....

Než jsem se stačila
pořádně dneska rozkoukat, přišla jsem na to že mi píše můj patnáctitisící oficiálně registrovaný návštěvník. Tak že to bylo hodně rychlé. V 1:09 to byl.....fanfára teď...TRAMTADADÁÁÁ

Apok@lyPSÍK!!!!!!!

Jak jsem psala, tak láhev vína to nebude, ani ničeho jiného, tak alespoň takovéhle virtuální připití na dalších pátnáct i víc tisíc návštěvníků. Jsem ráda že ke mě chodíte a že se vám tu i snad líbí....

28 komentářů:

  1. Líbí a líbit bude. Hezkou neděli. Už teď je krásně.

    OdpovědětVymazat
  2. Velká gratulace Apok@liPsíkovi.

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji jak návštěvníkovi, tak i navštívenému. Není divu že se v tomhle pěkném domě dveře netrhnou

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji návštěvníkovi i Tobě! Také sem ráda chodím nakukovat!

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji, musel jsem se podívat kolik mám já, protože to nesleduji. Jen 280 tisíc.

    OdpovědětVymazat
  6. Teď jsem s křížkem hodně dlouho po funuse, ale co to říkám, po radostné události - 15023. Štěstí měla Apokalypsa.

    OdpovědětVymazat
  7. [4]:Ó, červenám se a rdím nad tou chválou

    OdpovědětVymazat
  8. [5]:I tobě moc děkuji

    OdpovědětVymazat
  9. [6]:No jo, ale ty bloguješ o dost dýl než já. Ale to je dobrá sumička....hodně vypovídající.

    OdpovědětVymazat
  10. [7]:Nějak ho podezírám, že číhal za rohem aby to stihnul

    OdpovědětVymazat
  11. Já nějak vůbec počítadlo nesleduji. Přeji k výhře Apok@lyPsíkovi.

    OdpovědětVymazat
  12. Gratuluji k výhře a pěknému virtuálnímu ocenění.

    OdpovědětVymazat
  13. 15050 vidím, také hezké. Já jsem propásla u mne kulatého návštěvníka, ale to nevadí. Je to fajn, že jsou, viď?

    OdpovědětVymazat
  14. Taky vsem gratuluji!A at se i nadále darí!

    OdpovědětVymazat
  15. [16]: Jsem protiva viď! Ale přeju ti to, ať počítá dobře, nebo ne.

    OdpovědětVymazat
  16. [11]: To si piš! Kdo si počká, ten se dočká...! Dík za flašu!

    OdpovědětVymazat
  17. [18]: Tak ráda bych poslala nejen tu virtuální, ale jaksi na tohle fakt nemám

    OdpovědětVymazat
  18. [16]:Však to taky (ne)byl ten patnáctitisící. Těch je o mnho víc za ty tři roky, takže vlastmě to je zkreslené. Beru to co ukazuje počítadlo.

    OdpovědětVymazat
  19. [14]:Samozřejmě, pokud by nebyli byla by někde asi chyba . Vidím to na tom mém druhém blogu s Malými a velkými radostmi. Nevím proč ale zabloudí tam staršně málo lidí, i když ám tady upozornění i odkaz....

    OdpovědětVymazat
  20. Gratuluji!!!!!! Ať máš spoustu milých a věrných čtenářů a ať Tě hlavně blog baví..

    OdpovědětVymazat
  21. [24]: To ti děkuji. Tak jsou okamžiky kdy už si říkám dost, chvilku oddych a přestávka, ale stejně to nevydržím.

    OdpovědětVymazat
  22. [25]: Mě to trvalo dva roky a něco. Pak se najednou ani sama nevím jak zadařilo. Ono by jich bylo víc, vždyť sem to psala, ale od začátku co mám blog jsem spoléhala na blogové počítadlo, jenže když to pak vybouchlo tak nezbylo než dát si jiné. Je to od cca půlky loňského srpna do teď. Takže si to vezmi za osm měsíců 15000 a blog mám 11.5. 36 měsíců což činí zhruba už nějakých 50000 a něco navrch. To není zas až tak špatné... To by bylo na další oslavu!

    OdpovědětVymazat
  23. [26]:To mi vykládej . Mám pocit, že to blogování je návykové

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....