15 dubna 2013

Hořelo....





A mimochodem opravdu hořelo. Ale na druhé straně ve vedlejší vsi. Skládka pneumatik a čoud byl vidět až tady. Dokonce v sobotu to bylo i v hlavních zprávách na Nově.....

7 komentářů:

  1. Pěkné obrázky! Hoření pneu muselo být silně cítit.

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: Vůbec ne, šlo to všechno naštěstí pak na druhou stranu nad lesy.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:Já ani nevím kdetam ta skládka je, ale ona je tam ohromná skládka komunálního odpadu, takže je možné že to bude někde u ní a na skládkách hoří dost často i samo od sebe.

    OdpovědětVymazat
  4. Teda krásné fotky, ale když si k tomu přimyslím ten zápach pálených gum.. Já už taky konečně lovila jarní světlo objektivem, ale ještě jsem se nedostala k úpravám...

    OdpovědětVymazat
  5. Pneumatiky dokáží pěkně zasmradit okolí. Pamatuji si, že dříve se dokonce používaly i hranice na pálení čarodejnic. Pak se to naštěstí zakázalo.

    OdpovědětVymazat
  6. [6]:A to byly boje! Kdo bude mít na hranici víc pneumatik.Dokonce se to muselo hlídat i v noci protože si je kluci z vesnic mezi sebou kradli . Jo, to byly časy....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....