09 dubna 2013

Pan Bobeš čuchá jaro....

Jak je zima dlouhá i
smečce je vidět každý slunečný den. To se z kopečků srsti ležících a chrápajících po různu doma stávají dělové koule lítající po zahradě, z radostí očuchávající všechno na co přijdou a skákající kolem mne jakmile začnu z průzkumem zahrady. A když vyrazíme v takový den na procházku mají tolik energie až se jeden diví.
Samozřejmě že včera se mnou museli být také a hopsali si po zahradě. A když byl pan Bobeš unavenej sednul si zase vedle mě a čuchal a čuchal. Co asi. No přece už snad konečně to JARO!







Mates má na to přivolávání přímo satelit....


Jenže se jim to nějak nepodařilo, dneska už je zase ošklivo....

28 komentářů:

  1. Moc jsem se zasmála Tvému komentáři i fotkám    Nejvíc se mi líbí Bobeš s vyplazeným jazykem a Mates se satelitem - oba pejsci jsou kouzelní    . U nás dnes pochmurno a 8°C, v noci trochu sprchlo

    OdpovědětVymazat
  2. Krásní veselí pejsánci ...Když je počasí jako dneska, tak závidím našemu kocourovi, který celý den prospí na posteli u dcery a čeká až příjde ze školy a naší mladé kočandě, která umí fantasticky relaxovat na radiátoru - hned bych si to s ní vyměnila Doufám, ale že Matýskův satelit brzy přivolá sluníčko zpět...

    OdpovědětVymazat
  3. Ale jo, jaro už visí ve vzduchu, pan Bobeš má dobrý nos!

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:Je po kastraci tak aby si netahal a nekousal stehy, i když je hajzlík šikovnej a stejně se blíže, ale teď už to snad bude dobré, je to už čtyři dny tak by snad už ty stehy neměl vyblízat.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc moc doufám, že má Bobeš citlivý nosánek a už ví, v co my jen doufáme, že jaro je konečně za humny.

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to, že už Bobeš cítí jaro ve vzduchu!

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Anebo někdo někde něco dobrého dělal.

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Snad. Doufám.

    OdpovědětVymazat
  9. Mám takový dojem, že pan Bobeš jaro zblajznul, na druhé fotce se nějak mlsně olizuje.    Jinak teda čuchá zaujatě a poctivě!

    OdpovědětVymazat
  10. Nebo se nekde hárá fenecka?Taky jsem se ptala syna jestli nechá jeho pejska udelat tatíkem,nebo ho nechá vykastrovat.Syn byl toho mínení,ze ho kastrovat nenechá!!!Já jsem zazila s malým pejskem co to je,kdyz na neho prislo jaro

    OdpovědětVymazat
  11. Mates má nějakej šikovnej ten gramofon. My vždycky dostali plastovej a to bylo hrozný.

    OdpovědětVymazat
  12. Ať už ho vyčmuchá definitivně!

    OdpovědětVymazat
  13. [4]: Děkuji za vysvětlení. Chudák, ale co nadělat. Když se musí, tak se musí (našich koček mi taky bylo šíleně líto, ale když jsem si představila, co by nastalo, kdyby nebyly vykastrované, tak jsem tu lítost spolkla.)

    OdpovědětVymazat
  14. Jojo, psi mají na jaro čuch

    OdpovědětVymazat
  15. [12]: On má totiž nasazené oba. Tenhle látkový dostal od veta a doma jsme pro kočky měli ten umělý. Jenže on šikovně ten látkový otočil a blízal se.Takhle mu to šlo hódně těžko i když to zvládl taky.

    OdpovědětVymazat
  16. [13]: Včera i dneska už to zase stojí za nic moc. Prší ale je tedy výrazně tepleji než v minulých dnech.

    OdpovědětVymazat
  17. Stále se nemůžu dostat na tvůj e-mail, počítač stávkuje.Tak píši svůj.

    OdpovědětVymazat
  18. u mně tedy jednoznačně vede fotka s jazykem   

    OdpovědětVymazat
  19. Že by bylo jaro provoněné buřty?   

    OdpovědětVymazat
  20. Já psímu instinktu věřím Myslím, že se přece jen toho jara dočkáme, začíná být znatelně tepleji.

    OdpovědětVymazat
  21. [22]:Tak to určitě, i když je sluníčko stále schovaný už to není tak ledový jak bylo....

    OdpovědětVymazat
  22. [24]: Jo, blemcák má Bobeš pořádnej. Tak se nediv že po ránu se nemusím mejt, když mne přijde budit

    OdpovědětVymazat
  23. Doufám,že skutečně čichá přicházející jaro a ne že si jen nechává roztát zmzlý čenich     

    OdpovědětVymazat
  24. [26]: Ani bych se nedivila! Zima byla pořád dost ostrá

    OdpovědětVymazat
  25. Pan Bobeš čuchá jaro a já s ním.     

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....