08 dubna 2013

Krásný den to dneska byl.....

Když jsem se ráno vzbudila
a viděla tu příšernou mlhu, říkala jsem si že se teedy s tou předpovědí už tradičně zase sekli. Jenže pak se postupně začala zvedat a čím dál tím to vypadalo že snad i to sluníčko dneska svítit bude. A ono jo, a ono svítilo a opravdu krásně....a tak jsem si v poledne udělala kafe, vytáhla na terasu zatím jen malý stůl a křesílka a vychutnávala si tu krásu a poslouchala jak nádherně zpívají ptáci. Jak mě tohle chybělo! Sice nebylo nějaké super teplo ale dalo se posedět. Jenže jak jsem se koukala po zahradě když slezl sníh, čeká mne taky sakra spousta práce. No a to mi tedy moc nechybělo.

Vím že většina z vás už je na bílou barvu dost alergických, ale myslím, že v tomto případě mi snad odpustíte další bílé nadělení.....







Poslední ledové muchlání na jezírku. I s odrazem vrby


A mám připraveno


Když jsem obcházela co jak kde žije nebo ne, přišla jsem na další a další bledulky které pod tou bílou peřinou vylezly....

22 komentářů:

  1. Taková bílá je velmi milá.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné bílé nadělení! Na tohle nadělení tedy alergická nejsem!   

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám bílo ráda. Fotečky se povedly   

    OdpovědětVymazat
  4. U nás bylo taky krásně a příjemně. V zahradě jsem vše obcházela a studovala bedlivě, jestli něco obráží. Lítala okolo mě včela. Viděla jsem kosy, jak si odnášejí suchá stébla. Bledule kvetou, tulipány a denivky jsou asi 8 cm vysoké a našla jsem asi půl centimetrové rašící pivoňky.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné...Moc pěkné fotky! A jsou jarní a krásně pozitivní...   

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsou náááádhernééé....   

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: Bílé židle, bílý stůl

    OdpovědětVymazat
  8. [4]: No a z jaké části Východních Čech? Já totiž taky žiju ve Východních Čechách. Jezírko je díky tomu že je malé už rozmrzlé dýl, jen tu a tam na něm je taková lehká krustička ledu.Vidíš, ty pivoně jsem ještě nekontrolovala.

    OdpovědětVymazat
  9. [3]: Tak aby ne....když v ní žiješ valnou část roku . Už kvete krokusový kopec ve městě?

    OdpovědětVymazat
  10. Tkovouhle bílou sem klidně dávej

    OdpovědětVymazat
  11. To jsou bílé fotky dle mého gusta . Květiny miluju a už mě svrbí zrcadlovka i s makro předsádkou - kdy už budu moct konečně lovit ty kytičky. Včera byl krásný den, ale dnes opět inverze Muchlování i  s vrbičkou nádherné.

    OdpovědětVymazat
  12. Vše odpuštěno, jen houšť a větší kapky, náádhera.   

    OdpovědětVymazat
  13. [10]:Tak na úplné rozmrznutí to ještě tedy nebylo, vzduch i přes to že sluníčko svítilo o stošest, ale i tak to stálo za to. Však mi to dneska dost chybí...

    OdpovědětVymazat
  14. [12]:Tak už vylezly a lezou i další barvy, jakmile vysvitne sluníčko už se dám do focení....

    OdpovědětVymazat
  15. Máš moc pěkné posezení, Vendy, a tahle bílá určitě každého potěší.

    OdpovědětVymazat
  16. Pekné posezení,hned bych si prisedla na kafe U nás se taky pomalu otepluje,(duraz kladu na pomalu),ale zatím se nic moc nedeje,kvete to jenom na mojem balkonu Jenom ptáci zpívají....

    OdpovědětVymazat
  17. Prima kvítí (přímo svítí)!

    OdpovědětVymazat
  18. Tuhle bílou beru! Je totiž živá...

    OdpovědětVymazat
  19. Tyto fotky jsi mohla dát jako hádanku, o jaká kvítka se jedná. Já to nevím.

    OdpovědětVymazat
  20. [19]: No neříkej že neznáš krokusy? To by byla přímo hádanka pro předškoláky ....

    OdpovědětVymazat
  21. Nádherné bílé květy! Ta první fotka se ti obzvlášť moc hezky povedla

    OdpovědětVymazat
  22. [21]: To je práce Valin, té patří pochvala.... Tyhle bílé krokusy byly letos hodně nedočkavé ale udělaly krásná hnízdečka květů, jen je budu muset při letošní částečné rekonstrukci záhonu vyrejt...ale přijdou jinam aby zase dělaly ozdobu....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....