07 dubna 2013

Hádej, hádej, hadači.....

Dneska to máte opravdu
jednoduché. Ale jestli najdu to co potřebuji, tak si na vás smlsnu....Usmívající se

13 komentářů:

  1. Dobré ráno a hezkou neděli. Led na kaluži nebo u mělkého břehu.

    OdpovědětVymazat
  2. Roztávající ledová louže.

    OdpovědětVymazat
  3. Mně to připadá také na roztávající led v jezírku, ale víc jako voda s jarem ve dřezu   

    OdpovědětVymazat
  4. Mě to připadá jako olej s vodou.

    OdpovědětVymazat
  5. Mně to připadá jako abstrakce.

    OdpovědětVymazat
  6. Taky me nic nenapadá jiného,nez led a voda.Mohl by to být nádherný abstraktní obraz

    OdpovědětVymazat
  7. Taky se přikláním k zmrzlé vodě   

    OdpovědětVymazat
  8. Já bych tipoval starou koženou kabelu.

    OdpovědětVymazat
  9. Zamrzlá louže s popraskaným ledem, nebo zamrzlý potok.

    OdpovědětVymazat
  10. Rez ostravskymi uholnymi banami foteny z Marsu infracervenou kamerou!

    OdpovědětVymazat
  11. Pardon! Pouzeral som zo zlej strany.

    OdpovědětVymazat
  12. Hezká hádanka, opět krásně abstraktní. Líbí se mi moc fotka! Není to Tvoje oblíbená zamrzlá řeka s kameny či uschlými listy?

    OdpovědětVymazat
  13. Ta fotka je parádní, Vendy, hádat už nebudu, záhada je objasněna.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....