19 dubna 2013

Dnes se barvy hodí....

Špatná předpověď se
povede vždycky, a tak od rána je zataženo a prší. Já si dám, i když nechtěnou pauzu, snad se mi i zlepší v klidu ten následek štípnutí muchničkou na kterou mám alergii a oteče mi postižená končetina a bolí a to sakra hodně, dodělám alespoň DPH abych pak mohla zase v klidu makat na zahradě. Jen s tím zítřejším avizovaným výletem to nevypadá vůbec růžově. Řídit s tou bolavou nohou tam a zpátky 70 kiláků a ještě dvě tři hoďky stát nevím jestli byh zvládla. Je možné že kvůli počasí to i odpískají takže bych mohla do té doby vyzdravit...

No a tak si říkám, že trocha baviček neuškodí.






Tak to je ode mne takový malý barvičkový a sluníčkový pozdrav do dnešního deštiva Usmívající se

12 komentářů:

  1. Muchnička už takhle brzo? Ta si teda pospíšila U nás ještě dneska neprší, ale je zataženo a vypadá to, že každou chvilku spustí. Barvičky jsou krásné a dneska přijdou vhod.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Ony mají rády vlhko a jak jsem klečela v trávě, která ještě byla vlhká tak mě ďobla.To jsem ještě na tom dobře, dřív jsem to pravidelně odnášela neschopenkou....

    OdpovědětVymazat
  3. Další nádherná lákadla!

    OdpovědětVymazat
  4. Na dnešek to bylo potřeba.Taková krása,že i přes monitor cítím teplo

    OdpovědětVymazat
  5. nádhera miluji květiny

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné barvičky. Můj muž je taky alergický na mochničky. Není je mrchy vidět, ale koušou jako vzteklí. Každoročně má oteklé obě ruce, v létě vůbec nemůže chodit v krátkém rukávu a když jde vysokou trávou, tak na to může vzít jed, že přijde domů s obrovskými krvavě rudými fleky na nohou.I přes oblečení.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásné fotky a ta kombinace fialové se žlutou je krásný kontrast.

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Já končívala na neschopence. Teď je to o něco lepší, ale stejně je to nepříjemné....

    OdpovědětVymazat
  9. Fialky. Taky už jsem viděla kvést. Konečně!

    OdpovědětVymazat
  10. Jaro na mě dýchlo díky tvým krásným fotkám. Už se těším, až se dostanu na chatu, snad to bude dřív, než jarní cibuloviny odkvetou...Mám teď nějaou chronickou hoňku...   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....