18 dubna 2013

Jak se flákalo, teď se snaží....

Trvalo to hodně
dlouho než jsme se dočkali opravdu jarního sluníčka a nálady. A tak teď příroda dohání co doposud zameškala. Kytičky kvapně rozkvétají a některé i stejně kvapně odkvétají. Včelek bzučí spousty na těch co jim otvírají pohostinnou náruč, slunko hřeje a já makám jak šroub. Prozatím po té dlouhé zimě mne to i baví a vymýšlím další a další práce. Ovšem na úkor mého courání s foťákem po okolí...ale co, teď si to naženu a pak bude zase na něj čas. Ostatně v sobotu si asi odslouží pěknou šichtu a hlavně nesmím zapomenout na náhradní baterky jak je mým dobrým zvykem.( No a kdo jste z okolí Brna nebo Tišnova a máte rádi koníčky můžete se zajet podívat na akci Pohádkové Ejchuchů na ranč Loučka v Předklášteří. Tentokrát je drezúra koníků a jejich jezdců věnovaná postavičkám z kreslených filmů.
Začátek je ve 14:00 tedy plus mínus....)

Ale zpátky k jaru....








Tyhle krásné krokusy jsem si koupila na podzim v marketu v atkovém kulatém výsadbovém
koši. Byly ve slevě a tak jsem nepočítala že by jich moc vylezlo. Dala jsem je naší jezevčičce
na místo kde napořád spí a byla jsem zvědavá co bude. A je....nádhera převeliká, krásná kombinace žlutých narcisek uprostřed a s těmi fialovými velkými krokusy okolo. Takže až na ně někdy narazíte nebojte se a kupte si je.




Narcisky se ještě neprobraly....


.....ale už to napravují



22 komentářů:

  1. Tak to se ti podařil dobrý nákup, většinou se těmto věcem ve slevách vyhýbám, ale tohle asi bude vyjímka. A máš pravdu, jaro se opravdu snaží a venku to už začíná být krásně barevné.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky kytiček! Kdyby se to dalo jíst, jistě bych po nich přibrala!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné fotečky...

    OdpovědětVymazat
  4. To je krása . Ta nádherná kobaltová modř !

    OdpovědětVymazat
  5. Jůj,boží článek Krásné fotky,opravdu

    OdpovědětVymazat
  6. Prostě krása.. Nevím, co více napsat.. Ta poslední je nejlepší, takový vílí kruh!.. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hezké fotky. Dnešní den bych spíše považoval za letní.

    OdpovědětVymazat
  8. no prosim, jak to tu krásně rozkvetlo! já dnes nafotil konečně i sasanky, ale ještě je nemám v PC

    OdpovědětVymazat
  9. V pátek mám volno, tak se obávám, aby se jaro nedosnažilo

    OdpovědětVymazat
  10. Krokusy z marketu  jsou překrásné, určitě takto vykvetly, aby ti udělaly radost.

    OdpovědětVymazat
  11. Hold my na severu tady máme apríla a počasí podle toho vypadá - zase prší, ale na druhou stranu i květena a zahrádka potřebuje vodu . Ty barevné krokusy jsou prostě božské, nemůžu se vynadívat - ta kompozice s narciskama - nádhera. Těším se na Tvé fotky z nadcházejícího víkendu. Ať máš ten víkend krásný!!

    OdpovědětVymazat
  12. [11]:No  s víkendem to vypadá hodně bledě. Předevčírem mne koula muchnička a já mám na ně alergii, takže mi natekla noha a já samozřejmě místo aby byla noha v klidu makám jak šroub a ještě šlapu na šlapadle, takže jsem se v noci na ní málem nepostavila. A to byvh měla řídit, pak tam dvě tři hoďky stát a zase řídit sedmdesát kiláků zpět....a samozřejmě že už dnesa prší. Tak uvidím co s tím ten den volna udělá.

    OdpovědětVymazat
  13. [10]: Synátor ironicky poznamenal aby nenyly pěkný jsou dobře hnojený (jsou na hrůbku jezevčičce)blb jeden.

    OdpovědětVymazat
  14. [9]:Mám neblahé tušení že potom vašem včerejším rekordu se dneska opravdu dosnaží....

    OdpovědětVymazat
  15. Juu, máš vážně krásné kytičky

    OdpovědětVymazat
  16. Tak jsem zkoukla Tvoje profi fotky a jen čumím . Jsi čupr baba!! Klobouk dolů Sluší Ti to na nich. Moc se mi líbily Tvoje převleky. Já se za objektiv schovávám a před něj vylézám málokdy, naštěstí není nikdo, kdo by mě fotil a za profíkem bych dobrovolně taky nešla .

    OdpovědětVymazat
  17. Moje filalové krokusy odkvetly velmi rychle, ale někde v zahradách se stále drží sněženky.

    OdpovědětVymazat
  18. U nás se pořád ještě mírně fláká, Vendy. Sice už jsou kytky taky vidět, ale takhle krásně rozkvetlé ještě ne.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....