17 dubna 2013

Květ....


Vybrat jen jeden květ,
to věc je zhola nemožná...
Stejně jak vybrat jedno slovo
jímž říci chceme lásce co pro nás znamená.

Jak těžké je vybrat ten květ,
který srdce oblaží a oko potěší...
Tak těžké je říci lásce, že její
blízkost nás už netěší.

Láska i květ mnoho společného mají,
krásné jsou oba a také oba někdy raní.
Láska ku květu se v srdci tají,
a lásky, ty přece květy rády mají.

26 komentářů:

  1. Královna květin je nejspíš růže, ale pro mne královnou Tvého obrázku je slunečnice.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně napsané,ano, i láska někdy zvadne.

    OdpovědětVymazat
  3. Vidím, že si krásně jarně naladěná . Krásně barevně a hřejivě to na mě působí, zvlášť když se tady dnes sluníčko opět k nám chová macešsky a prší Jarní tulipány jsou prostě nádherné a už se těším až se budou žlutit slunečnice. A už musím koukat upravit ty svoje fotky, jak tak vidím tu Tvou květinovou krásu

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásná báseň! A ty fotografie jsou také moc pěkné, nejvíce se mi líbí ta v prvém dolním rohu! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hezky jsi spojila květiny s láskou.

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Tady je už třetí den krásně a pokud bude ještě jeden je ze mne mrzák!Z tulipánů kvetou botanické, jak jsem vloni vytahovala po letech cibule a zase je sázela podařilo se mi je tak nějak porůznu poházet po záhonech...

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Mám tu fotku moc ráda tak proto jsem jí vybrala....

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Bez kytek a lásky člověk vadne....a tak proto musím být permanentně zamilovaná, do někoho nebo do něčeho. A to je můj motor kterej mě pohání.

    OdpovědětVymazat
  9. Na básničky jsem byl vždycky blbej a kytkám nerozumím,ale tady se mi líbí oboje   

    OdpovědětVymazat
  10. Pupeny se nalejvají, všechno rozkvétá, svršky se odkládají, lýtka zapalují a chválabohu je tu už jaro.

    OdpovědětVymazat
  11. Tentokrát vybírám tulipán, snad proto, že vykvete nejdříve.

    OdpovědětVymazat
  12. Neříkej že ti už kvetou slunečnice.   

    OdpovědětVymazat
  13. [10]: Tak to mě opravdu těší

    OdpovědětVymazat
  14. [11]: Ano....včerajsem odložila na práci dlouhé kalhoty a hned mne kousla ta sviňa muchnička a mám nateklou nohu. Ale jinak je to fajn!   

    OdpovědětVymazat
  15. [14]:Hrabala jsem v archívu. Mám tam toho dost a dost.

    OdpovědětVymazat
  16. [14]:Jo, jo už kvetou, ty botanické....

    OdpovědětVymazat
  17. Jaro v tobě probudilo básníka

    OdpovědětVymazat
  18. Obojí moc pěkné. Nevím co je lepší, zda báseň nebo květinová koláž.

    OdpovědětVymazat
  19. Krásné veršíky a moc hezké kytičky

    OdpovědětVymazat
  20. [19]: Děkuju,někdy se zadaří

    OdpovědětVymazat
  21. Krásné verše, krásné květy. Máš poetickou duši, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  22. Zdraví Tě VendyW děkuji za to že jsi přišla ke mně na pokec. Na Tvém blogu je co k vidění,máš spoustu zálib a koníčků.Verše se mi moc líbí mám je ráda, ale skládat mi nejdou nemá k tomu tomu tu správnou  můzu. Přeji krásný zbytek Velikonoc a jara.

    OdpovědětVymazat
  23. [25]:Koukám že si zabrousila tak trochu do hloubky Někdy se zadaří a vyleze ze mne něco takového jako verše. Ale asi pořád mi nejvíc jde focení...aspoň se to troufale myslím

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....