16 dubna 2013

Atributy jara....

Co jsou atributy jara?
Květy či zelená tráva?
V trávě se skrývají skromné, leč krásné
svou přítomností nám připraví chvíle
kdy oko žasne.
Nad jejich krásou jemnou
nad jejich křehkostí
nad jejich neměnnou věčností....














24 komentářů:

  1. To jsou krásné barvičky .

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné poklady jsi v trávě našla!

    OdpovědětVymazat
  3. Básnička a dokonalé fotky - spojení, které zvládá jen jedna žena - Wendy.

    OdpovědětVymazat
  4. Báseň poctou květinám?

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy řekla vše co mě napadlo

    OdpovědětVymazat
  6. Při prohlížení jsem si vzpomněla, že jsem jako holka ráda kreslila právě sasanky. Neuměle, ale ráda.

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: Snažím se a oslavuju každodenní praí na zahradě...

    OdpovědětVymazat
  8. [2]: Ještě mi z té naší hajní květeny na zahradě chybí prvosenky, ty se teprve začaly klubat.

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: Tak i tak a já ti děkuji za pochvalu

    OdpovědětVymazat
  10. [3]: Ale no tak...budu se červenat!

    OdpovědětVymazat
  11. [6]: Á už jsem myslela kam si se ztratil! Taky děkuju.

    OdpovědětVymazat
  12. [8]: Ony jsou takové obyčejně krásné....v tom je jejich kouzlo.

    OdpovědětVymazat
  13. [7]: Zatím není čas někde courat tak fotím co dá zahrada

    OdpovědětVymazat
  14. Já atributy jara prostě miluju . Závidím Ti, že můžeš vyjít ze dveří a nafotit na své zahradě spoustu maličkých drahokamů jara. Krásné

    OdpovědětVymazat
  15. [17]: Máme to tu takévé lučně hajní

    OdpovědětVymazat
  16. To jsou opravdu překrásné snímky a v jednoduchém kvítku je tolik elegance...   

    OdpovědětVymazat
  17. [19]: V jednoduchosti je krása.....ámen

    OdpovědětVymazat
  18. Pěkné úlovky, nejpěknější je třetí zespodu s nafialovělými konci.

    OdpovědětVymazat
  19. jéje, jako u nás! a já ještě ulovil bílé fialky! jenže dnes už je na blog nestačím dát, tak zítra

    OdpovědětVymazat
  20. Atributy jara vždy dokáží potěšit a  krásně zpříjemnit náladu.

    OdpovědětVymazat
  21. [22]:Ty mě snad rozkvetou později, jestli už je nevytlačily ty fialový....každopádně na chatě jich mám dost. Jen se tam dostat

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....