16 dubna 2013

Dobarevnosti....

Trochu jsem si dovolila
parafrázovat název jedné písničky od mého oblíbeného Čechomoru a nazvat toto pokoukání takto. O barevnosti na kterou jsem věčnost čekala, nebo se mi to alespoň letos opravdu jako věčnost zdálo, než zmizela bílá a dala prostor jiným barvám. Ty ovšem okamžitě rozsvítili záhony skryté ještě pod listím či uschlými neostříhanými trvalkami. A přilákaly včely které nedočkavě se na ty barevné květy slétávají a sbírají první pylová zrnka v novém životě a vesele bzučí svou nekonečnou písničku....








19 komentářů:

  1. Nádherně kvetoucí krokusy. Já mám letos zatím jen jeden. Kam se poděly ostatní, to netuším....

    OdpovědětVymazat
  2. Na tyhle barvy jsem taky čekala jak na smilování Nádherně vybarvené krokusy...Já mám taky jedno místo, kam chodím fotit "divoké" krokusy a zatím ještě nejsou všechny rozkvetlé, aby vytvořily velkou "deku"...ale pár kvítečku už jsem taky ulovila

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné barvy,žlutá a fialová stejně na jaře převládají. A včelky už pilně pracují.

    OdpovědětVymazat
  4. Trefný název. Taky jsem včera viděla rozkvetlé krokusy, ale nepodařilo se mi je tak krásně vyfotit. Moc hezké a nadějné.

    OdpovědětVymazat
  5. [1]:Po loňské přestavbě záhonu vím že jsem krokusy vyndala a zase na podzim vysázela leč nikde nic! A to mne docela mrzí protože to byly ty velkokvěté nádherné tmavě fialové a žíhané....buď shnily nebo nevím....tyhle už jsou na záhonku léta, ale taky asi letos na ně dojde při dalších pracech...

    OdpovědětVymazat
  6. [2]:Už jsem tu viděla nádherné fotky z Lačnova kde jsou louky plné. Tady nic takového v okolí není, za to tu je údolí plné ohromného množství bledulek, už se těším až vyrazím na focení . Sice už jsem tam byla třikrát ale to množství je tak ohromující a to údolí dost dlouhé že ti to vždycky vyrazí dech, ať poprvé nebo na potřetí.

    OdpovědětVymazat
  7. [3]:Bzučelo to kolem solidně....

    OdpovědětVymazat
  8. [4]:Ta písnička se jmenuje Dověčnosti tak mne to tak k tomu navedlo....

    OdpovědětVymazat
  9. No to je nááádhera!    Pošli to jaro taky k nám - u nás je to nějaký zaseknutý

    OdpovědětVymazat
  10. To jsou barvičky! Pastva pro oči!

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to je krása U nás už je taky jaro,ale nějak nemám čas si tu krásu takhle užít

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Takže bude tvých článků pomálu? Vypukla práce, co?

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Jo,jo.Práce mě teď zabírá 14 hodin denně.Už z toho blbnu,ale musím dohnat to tříměsíční lenošení

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: Sotva se vyklubaly tak už odkvítají...je to tak.

    OdpovědětVymazat
  15. Teda.. Fotografie jsou vskutku krásné! :) Opravdu obdivuji čloěvka, který dokáže zachytit včelu na květině. Já fotím kytky pořád a vždy mi ty mršky uletí!

    OdpovědětVymazat
  16. Jako vždycky obdivuju tvoje fotky. krása...

    OdpovědětVymazat
  17. [15]: Však jsem tam ležela, napůl zmáčknutou spoušť a čekala a vždycky když už jsem si myslela že poletí tak cvakla. No a jedna z deseti se podařila To samý je s motýlama, vloni jsem nejdřív motýly honila jak cvok, ale nakonec jsem měla nafocených na tři články....

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné barvy, konečně barvy!, ta žlutá, to je jak energetická bomba dobré nálady.

    OdpovědětVymazat
  19. Podle mě je nejlepší žlutá, ta dokáže pěkně nabít energií.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....