28 března 2013

V potoce se voda točí....

Holka modrooká se
vydala v úterý fotit okolo potoka. Naštvalo mě, že jsem si v sobotu zkazila tolik záběrů výtvorů mrazu a vody a hodlala jsem to napravit. Tak snad už naposled....Pro jistotu jsem to vždycky vzala na dva režimy abych alespoň něco z té děsné zimy domů donesla. Nakonec jsem venku vydržela hodinu a půl a nafotila spoustu fotek, i když taky spoustu jsem jich zase vymazala. A jelikož je všem zima tak budu tedy hrozně zlomyslná a začnu vám tu ty zmrzlé fotky postupně předkládat, kdyby se nějakou náhodou náhodou oteplilo.... Ale dneska ještě to bude studit o něco míň....











17 komentářů:

  1. Jsi holka podnikavá! Líbí se mi fotky přes trávu a pak samozřejmě hráz. A velikonoční upravené foto je taky pěkné, hezky sis vyhrála!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tenhle úsek potoka jsem nikdy nefotila, protože se v létě k němu špatně dalo dostat přes kopřivy a křoví. A při tom hezký tím jak je obrostlý těmi vrbičkami. Ale vloni vysekali tu louku až k němu tak se tam bude moct snad i v létě.

    OdpovědětVymazat
  3. Mám moc ráda fotky tekoucí vody

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky se mi moc líbí. Potůček je takový malebný. Snad se k němu v létě dostaneš.

    OdpovědětVymazat
  5. Já byl doma, za tu zimu mi fotky nestojí.

    OdpovědětVymazat
  6. Fredy Kruger28/3/13 23:32

    " V potoce voda se točí ...

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky. Vodu mám ráda a až se kolem potůčku keřed zazelenají, tak už ty zákruty nebude tak vidět.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky, i když poněkud studené. Ale co bychom chtěli, vždyť je ještě zima.

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: To sce byla, ale abs´ták po čerstvém vzduchu a pohybu venku už byl moc velký

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Tak zase to bude o dost hezčí s těmi zelenými vrbami.Nebude vidět tak to okolí(za plotem je malá fabrička)

    OdpovědětVymazat
  11. [8]:Budou fotečky ještě o mnoho studenější

    OdpovědětVymazat
  12. To je dobrá voda na můj mlýn :). Jo, sice bych uvítala nějaké zahřívací fotografie, ale chápu, že v tomhle období to prostě nejde . Nicméně se mi moc líbí Tvoje detaily vodní hladiny a především fotky té živé (pohybující se) vody - já to ještě nezkoušela fotit, takže se u Tebe opět inspiruju...A jaký že to používáš režim?

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Pokud máš na mysli tu normální vodu tak ta je klasicky na automat, ta mázlá je focená na automat ale s prioritou času. Ale nejlepší je fotit na manuál. Když jsem to teď zkoušela jen s tím časem, bylo spousta snímků moc světlých. Hlavně se pořád totiž učím udržet co nejdelší čas v ruce, bez stativu, aniž by byly fotky romazané. Kde je strom, je to dobré, tem jsem si foťák opřela o strom, ale většinou ta možnost není.

    OdpovědětVymazat
  14. krásný potok, úplně ho slyším bublat!

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: No a co jiného bys v Rybníku čekal?

    OdpovědětVymazat
  16. Krásně nafocený potok.Tobě se povedlo najít jaro i v té zimě   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....