08 března 2013

Pan Bobeš se sluní....

Že si užívám sluníčka (tedy když je)
já, to není nic divného. Ale i pan Bobeš umí užívat teploučko a sluníčko mírou vrchovatou. V pondělí, když jsem si užívala polední kávu na terase nesměl chybět a slunil se vedle mne. A bylo vidět že byl stejně spokojený jako já, protože se nehnul ani o píď. Tak přece jen ta zima byla taková zvláštní, tmavá a zatažená a asi nedělala dobře ani té naší rozmazlené zvěři. Protože bylo jasně vidět když svítilo sluníčko jak se všichni nadšeně proháněli po zahradě a lítali sem a tam jak pošuci. Teď už zase všichni chrněj a ven jdou jen v opravdu nutných případech.














17 komentářů:

  1. Bobeš si to s paničkou určitě náramně užíval. U nás už je od včerejška zase hnusné a šedé počasí, ale bude ještě hůř. Přeji krásný nadcházející víkend.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Si piš ! Užívali jsme si to oba....

    OdpovědětVymazat
  3. Fešák! Je fajn mít takového společníka při pití kávičky

    OdpovědětVymazat
  4. krásný fotky bobeše, taky se těším, až se budu slunit

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím,že ti naši mazlíčci tu ošklivou zimu taky neměli rádi

    OdpovědětVymazat
  6. Bobeš si to pěkně užívá. Krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  7. Moje Šerina se taky ráda hřála na prvním sluníčku. Bobešovi to moc sluší, je vyloženě fotogenický typ...   

    OdpovědětVymazat
  8. Je krásný a víš,že se mi líbí víc,když je zarostlý?

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Jako teď ti připadá zarostlý? Nebo ještě když vypadá jak lauzdr z útulku? A to už mu zase dělám probírku, aby byl do června krátkej....

    OdpovědětVymazat
  10. Bobeš se to naučil od Tebe!

    OdpovědětVymazat
  11. Bobeš si to opravdu užívá - a máš pravdu, letos bylo opravdu málo slunečních dnů, byla to jedna z nejzamračenějších zim. Hnusných.

    OdpovědětVymazat
  12. Jó,Bobes si hoví.....u nás se taky pokazilo pocasí,jaro si dává pauzu,presto pekný weekend

    OdpovědětVymazat
  13. Pan Bobeš si užívá předjarního sluníčka. Je to pěknej psí kluk.

    OdpovědětVymazat
  14. Fešáček Naše Káča se taky celý den povaluje na sluníčku a jak sluníčko putuje, tak za ním přelejzá po celém dvoře.

    OdpovědětVymazat
  15. Moc pěkné fotky, Vendy, Bobeš si sluníčko užívá, ale to už je, bohužel, na nějaký čas minulost.

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Tak, tak zase jen šedo a zataženo....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....