08 března 2013

Máme se urazit? Nemáme se urazit?...

Tohle mám z fb. Poslala mi to jedna známá ze Slovenska. Nevím jestli jste to někdo viděl,
ale zajímal by mne váš názor. Podle mne to jsou vyhozené peníze za něco o čem dlouhou dobu
víme že je hodně velký problém (důchody) ale s čím se stejně nic dělat nebude a onen slavný druhý pilíř
to určitě nevytrhne.....takže jak to vlastně tedy je?


13 komentářů:

  1. Toto video jsem měla na mém blogu 16.2. Je k němu i menší diskuze.

    OdpovědětVymazat
  2. Právě, ty jsi to měla.

    OdpovědětVymazat
  3. Problematika malých důchodů a starých lidí je nabíledni. Vím to docela přesně, protože se starám o svou starou matku a když poplatím z jejího důchodu nájem, buď zbyde na jídlo a nebo na léky. A to nemluvím o nějaké pečovatelské službě, kterou potřebuje. To, že by důchodci, kteří jsou ještě schopni si dojít nakoupit a jsou relativně schopni se o sebe postarat, nějak více kradli, tomu nevěřím. Způsob natočení tohoto videa mi přijde jako účelový a lehce falešný. Ale je pravdou, že staří lidé,

    OdpovědětVymazat
  4. [4]:Ano, je v tom hodně pravdy, ona mi to hlavně poslala z toho důvodu, jak to je natočené, hlavně začátek kde se ukazuje příroda a to všechno a pak najednou ti důchodci. Psala mi že kdyby něco takového natočili na Slovensku, že by jí to uráželo, jakým způsobem to je udělané. Srovnávat evropské tradice a způsob života se životem v Africe a navíc (jakoby) státem kde se vesele vraždí ve jménu koránu je značně zavádějící. I když možná právě proto to na ten problém víc upozorní. Jenež se stejně nic nezmění....

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Ano, s tím souhlasím. Péče o naše staré občany je u nás ostudná. Styďme se.

    OdpovědětVymazat
  6. To jsem viděla právě u Intuice. Svým způsobem mají pravdu, hlavně o té duchovní chudobě, i když si myslím, že zas tak hrozné, jak to prezentují, to není.

    OdpovědětVymazat
  7. Viděla jsem to už u Intuice. Nevím, co k tomu dodat.

    OdpovědětVymazat
  8. Vendy, mě to neuráží. Pochopila jsem, že smyslem vzniku tohoto dílka bylo asi nejspíš poukázat na to, že spolu nežijí vícegenerační rodiny, kde by se určitě žilo lépe i z finančního hlediska. Protože ti mladí strčí raději svého stařečka do domova důchodců, který spolkne celý důchod a ani ten někdy nestačí, než by s ním žili ve společné domácnosti. Je to možná jen můj názor, může být mylný.

    OdpovědětVymazat
  9. Je v tom hodně pravdy, Vendy, a pro pravdu se nelze urážet.

    OdpovědětVymazat
  10. Jednak supermarkety nepostavili komunisti. Ale myslím si, že video je účelově sestavené. Ani jsem nezaznamenala, že by kradli důchodci, krade spousta mladých a opálených. Starší lidé jsou zvyklí šetřit a mají svou důstojnost. Může se to občas stát to nepopírám, ale v dnešní společnosti mě trápí jiná věc, co se důchodců týče. Vláda přímo proti důchodcům brojí. Když jim nedovede pomoci, tak proti nim štve mladé lidi, vzbuzuje v nich pocit, že mladí musí důchodce živit a mladí staré nenávidí. Důchodový balík byl od státního rozpočtu oddělen a byl určen pouze na důchody, ale Klaus spojil tyto peníze se s táním rozpočtem a tak byly rozfofrovány a nyní se to svádí na důchodce, že jich je moc a pod. Na FB jsem narazila na skupinu s názvem "LIDE NAD PADESÁT SI NEZASLOUŽÍ ŽÍT".  Možná už byla na FB tato skupina zakázána, ale děsily mne názory příznivců této skupiny. Členové se vybízeli k fyzické likvidaci starších lidí. Proto raději už nic nesleduju a nečtu. Je mi špatně z toho, jak lidi, kteří celý život odváděli daně, jsou nyní diskriminováni.

    OdpovědětVymazat
  11. [11]:Ne, ne, nic se neděje já jsem chtěla diskuzi, proto jsem to sem dala. Máš pravdu v tom, že důchodci mají svou hrdost a krást je pod jejich úroveň, to je fakt na jinejch, kteří z toho mají postavené živobytí. Na fb jsou romady dementů ale bohužel sociální sítě jsou dost velký fenomén a je spousty mladých kteří je mají za bernou minci. A lidé kteří pracovali protože pracovat chtěli, a pracují bohužel jsou opravdu diskriminování na úkor černých spolubratrů. Spíš mi vadila ta forma, novináři v neprůstřených vestách, helmách s ozbrojrným doprovodem....jo to asi aby se měli čím bránit proti tmavé přesile?

    OdpovědětVymazat
  12. No to mi vadilo také, i to že mluvili o různých kmenech. V různých kmenech žili lidé v pravěku a ještě nyní někde v Africe. Je fakt, že se máme ještě stále dobře na rozdíl od některých zemí, kde ve městech je přepych a blahobyt a na venkově ubohé chatrče, děti v rozthaných šatech........

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....