08 března 2013

Jarní kachničky....

Hned jak zmizel z řeky led,
vypluly na ní v plné parádě kačeny. Dokonce jim nevadilo když jsem je fotila, vcelku klidně pózovaly ani se moc nebály, i přestože jsem měla sebou Matese. Jsou totiž zvyklé na krmení od majitelů domu nad splavem kde se pohybují a dokonce si tu vždycky lebedí i s malými káčaty které tu vyvedou. Takže se vám také kolikrát naskytne pohled na houf kačen hovících si na zápraží a čekajících na nějakou dobrůtku....




16 komentářů:

  1. Perfektní zábery,mám ráda kachnicky ,hlavne pánové mají krásný kabátek.Taky je vzdy pozoruji kdyz jdu na procházku ke Kanálu(Nymphenburg),mám to kousek.Krásný weekend preji!

    OdpovědětVymazat
  2. nádherný fotky, opravdu, ta jejich barevnost tam dokonale vyniká

    OdpovědětVymazat
  3. Kačenky máme s dcerkou rádi.Každou neděli (pokud to počasí dovolí) chodíme krmit na poldr ty naše

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné kačenky i fotky.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná fota kachen. Ráda je pozoruji  

    OdpovědětVymazat
  6. [3]:Kachny jsou pro malé děti naprosto něco bezkonkurenčního. Já furt chtěla chodit v Praze do Kinských zahrady na lachtana (to byla fontána v jezírku) ale jen proto, že tam byly kachny, a to samé moje děti, když byly u babičky tak furt chtěli na kačenky a kam jinam než do Kinský

    OdpovědětVymazat
  7. [5]:To já když jsem na chatě tak si jdu sednout k jednomu z rybníků a sedím a pozoruju a fotím. Tam jsou vůbec oražený, jdou ti žrát chleba i z ruky jak jsou už zvyklé od lidí a na lidi co tam chodí....

    OdpovědětVymazat
  8. Kachničkové fotky jsou super.   

    OdpovědětVymazat
  9. Ty máš buď kouzelný foťák nebo mimořádně šťastnou ruku a oko. Krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
  10. [10]:Kdepak, žádné kouzlo, ony jsou dost zvyklé na to že okolo chodí lidé, tak nejsou tak moc plaché....

    OdpovědětVymazat
  11. Asi budou malá kachňátka.

    OdpovědětVymazat
  12. Tobě to tak nádherně kvete !

    OdpovědětVymazat
  13. Kačenky jsou všude dost krotké, nechají se v klidu fotit, taky nikdy neodolám.

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné kačenky.  U nás nedávno na řece tak dováděly a lítaly a já se nsažím je vyfotit v letu, kdy mají třeba rozmazaná křídla v pohybu, ale tělo ostré a to se mi nedaří a nedaří, jo kdyby mikterá řekla: "hele připrav se, já poletím.", tak to by bylka jiná.

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: To už vůbec! Takové se mi taky nedaří....jsem moc pomalá nebo to už můj foťáček nestíhá.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....