12 února 2013

Pár ptačích....

Osmého února nám tu zase po bezsněžném poločase napadalo během hodiny a půl
kolem šesti cenťáků sněhu a když jsem včera odjížděla tak zase jemně padal.
Ale v době kdy jsem fotila těch pár ptáčků, tak tedy chumelilo opravdu hodně...
A jak jsem včera slyšela zase by mělo chumelit. Nemám z toho moc radost, vyrazila
jsem do Prahy jen tak oblečená na teploty kolem nuly a na cesty bez sněhu
s tím, že stejně se budu přepravovat MHD. A teď mě strašej sněhovou nadílkou.
No zatím v době kdy tohle píšu u mamči v pelíšku se naštěstí nic neděje, tak to i
snad vydrží....

Byli to staří známí zvonci a stehlíci...




A už se začal objevovat i hejl, jen nechtěl moc pózovat a schovával se ve větvích...je to vše zase
zoomováno, tudíž kvalita nic moc, už by si taky ohli zvyknout a ne pokaždý když otevřu dveře vzít
roha. Pak je musím fotit přes sklo a takhle to vypadá....



21 komentářů:

  1. Že by Blog.cz začal zase fungovat? Tohle je dnes druhý příspěvek,který funguje normálně

    OdpovědětVymazat
  2. No vida,článek se objevil tak jak má,tak už bude asi líp.U nás začalo sněžit asi před hodinou a půl a už je pěkně bílo.A koukám,že už poletují vlčky i v Praze.

    OdpovědětVymazat
  3. Chtěl jsem napsat zatím nám nesněží a ejhle, když jsem právě vyhlédl z okna. A to mám rande za chvíli ve městě rande. Nemám rád, když mi sněží do oči.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkní ptáčkové zblízka! Prima, že Ti blog jede, mně už taky jede fajn.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Nu to si nesmíš dávat rande s holkou, na kterou musíš koukat vzhůru

    OdpovědětVymazat
  6. To jsou krásné fotky a jedinečné úpravy!

    OdpovědětVymazat
  7. [1]:Sněží, sněží mráz kolem běží

    OdpovědětVymazat
  8. [2]:Ráno v půl osmé nic, ale jak jsem vylezla v devět z koupelny tak už v Praze chumelilo. A já vyjela z domu jen v botách na neklouzavý tudíž suchý povrch. Netušila jsem že napadá právě i v Praze. Než jsem došla na tramvaj(je to celou dobu z kopce) cesta mi trvala čtvrt hodiny, neormálně to je pět minut a třikrát jsešm odvracela pád....no prostě blondína....

    OdpovědětVymazat
  9. [5]:BINGO!!!     

    OdpovědětVymazat
  10. [6]:Pixlr, základní úpravy, Focal blur. Tam si můžeš dát od jemného rozostření až po takovýhle "kukátko"

    OdpovědětVymazat
  11. [4]:Vypadá to zatím že jo....

    OdpovědětVymazat
  12. [9]: Nebo má rande s Tebou....?

    OdpovědětVymazat
  13. Že mi mrznou ruce a nohy ještě přežiju, sníh v očích mi taky nevadí, stejně prd vidím, ale už mi začíná namrzat i duše, chtělo by to změnu k teplejšímu.

    OdpovědětVymazat
  14. [12]:Se mnou nechce, mě se prej bojí protože je prej děsně plachej....      Cha, cha....

    OdpovědětVymazat
  15. [13]:Tak mě už namrznul mozek (viz to že jsem se sem vůbec vypravila a nezůstala u maminky aby mne mohla hejčkat)ale i ta duše už má na kahánku. Naprosto s tebou souhlasím. JÁ - CHCI- TEPLO - A - SLUNÍČKO!!!!!! ne ten hnusnej bílej a studenej sajrajt kterej navíc má padat až do neděle. A mrznout má taky!

    OdpovědětVymazat
  16. v práci se podívám z okna a na větvích blízkého stromu sedělo sedm hýlů - 6 samců a jedna samice, nádhera! ten červený frak jim moc sluší

    OdpovědětVymazat
  17. jinak máme skoro 10cm nového sněhu...

    OdpovědětVymazat
  18. [14]: Nojo, on tě vlastně viděl tady na blogu na fotkách... Nojo, to víš, on preferuje ty dlouhovlasé osmnáctky... My už jsme pro něj nežádoucí ročník

    OdpovědětVymazat
  19. [18]: A vy ho někdo znáte osobně?

    OdpovědětVymazat
  20. [19]: Ty ano? Už jste se setkali?

    OdpovědětVymazat
  21. [19]: Nebylo mi dopřáno ....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....