11 února 2013

Ledová tráva....

Nelekejte, v žádném případě vás nechci učit nějaké nové konzumaci lehkých drog,
to jen kapající voda u přepadu z bazénu vytvořila v trávě mniaturní ledový svět.
Přišla jsem n něj náhodou když jsem brousila po zahradě a sháněla nějakou
pěknou inspiaci pro 365ku. To bylo ještě před tím než znovu nasněžilo
ale i tak jsem si při focení pěkně promáchala kolena....












A trochu větší kalibr....





To je zatím z ledu všechno. Dál vás pozvu na procházku náměstím ve Svitavách. Tedy pokud mi doveze muž od syna modem na mobilní internet včas, protože se dneska na pár dní přesunuji do Prahy. A pak snad nějaké fotky z Prahy, to podle situace...

11 komentářů:

  1. Moc zajímavé fotky Ten větší kalibr vznikl z čeho

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Z rampouchů na přepadu ze skimru .

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné ledové fotky, ještě, že mám k té ledové trávě, nikoliv ledovou, ale vroucí kávu.

    OdpovědětVymazat
  4. Ùzasné fotky z ledového království!

    OdpovědětVymazat
  5. [3]:Tu jsem taky s velkou radostí si uvařila a teď jsi po procházce zasněženým lesem udělám čaj a k němu schroustám další krajíček chleba. Uvažuji o topince na otevřeném ohni....Mě to připadá buď jak za a)Ledový hotel v Dubaji, ten co vypadá jak plachta na lodi anebo za b) ta plachta na lodi podle které je postaven ten hotel v Dubaji. Ale i ten lusk je možnej....škoda hodilo by se pár lusků...

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné, včera jsem se tu marně pokoušel zanechat koment...takže dodatečně, nádherná voda

    OdpovědětVymazat
  7. Konečně jsem se dostala na komentáře, včera to zlobilo.

    OdpovědětVymazat
  8. To jsou nádherná sklíčka

    OdpovědětVymazat
  9. Předtím to byly jemné šperky, teď zase krásné sklo jak z Crystalexu.

    OdpovědětVymazat
  10. Všechny jsou nádherné, ale ta druhá je úchvatná! MOC se mi líbí

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Jsou ze dvou dnů po sobě, a jak se teď zpětně dívám tak je vidět že jeden den byl ten led opravdu jak sklo, čirýa hladký ale druhý den už byl zrnitý a mléčný, nejlíp je ten rozdíl vidět na první a sedmé fotce, ty dva malé "krápníčky", je to stejná větývka.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....