15 února 2013

Hádej, hádej, hadači...

Dlouho tu nebyla žádná hádanka a tak sem s ní.
Je ve dvojím barevném provedení a jsem zvědavá jak rychle
si s ní poradíte. Tentokrát patří mezi ty trochu těžší, anebo
možná ne....to se uvidí

15 komentářů:

  1. No to bude něco zmrzlého. Dírka v ledu na zamrzlém okně, nebo tak něco.

    OdpovědětVymazat
  2. Mám stejný názor jako Babeta

    OdpovědětVymazat
  3. Zamrzlé střešní okno nebo na autě.

    OdpovědětVymazat
  4. Kus zmrzlého ledu.

    OdpovědětVymazat
  5. Led na kaluži, vodě, prostě někde venku.

    OdpovědětVymazat
  6. Taky bych řekla, že led na skle bude základ a dírka vypadá jako "prodýchaná".

    OdpovědětVymazat
  7. Taky mne to připadá, že to má něco společného s ledovou tříští na skle.

    OdpovědětVymazat
  8. Když těžší hádanka, tak zkusím odpovědět netypicky. Není to černé kafe v hrnku a fouknuto doprostřed do pěny?

    OdpovědětVymazat
  9. Mokrý sníh na střešním okně .

    OdpovědětVymazat
  10. Řekla bych, že je to voda a led, ale kdo ví!   

    OdpovědětVymazat
  11. Me taky napadá jenom l e d,asi to bude tou rocní dobou

    OdpovědětVymazat
  12. Vše už tu bylo řečeno a tipnuto. Zaujal mě nápad Bei. Jakpak to je ve skutečnosti?

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....