16 února 2013

Vzpomínky na okap....

Dneska zase obrázkově. Nazvala jsem to dneska Vzpomínky na okap proto,
že tam kde ještě před čtrnácti dny byl svod okapu, dnes zeje jen díra
a když taje sníh crčí z ní voda rovnou na záhon pod ní. A na jednom jehličnanu
dělá při mínusovkách krásné rampouchové třásně. Tomu jsem samozřejmě
nemohla odolat.... a kdo taky?






33 komentářů:

  1. Ach tak je to,a já myslela ledový dést!Ten jsem zazila uz nekolikrát,je to sice krásné,ale pohybovat se na tom nedá,jedine s bruslemi Krásný weekend,fotky jsou moc pekné

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, vánoční stromečky se stříbrnou lametou!

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Vítám tě a díky za pochvalu.

    OdpovědětVymazat
  4. jj rampuchy zaboduji vzdycky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skutočne veľmi pekné fotografie, také umelecké

    OdpovědětVymazat
  6. Zima si vytváří sama překrásné ozdoby na stromky. Škoda jen, že nevydrží déle. U tebe však vydrží ta nádhera stále.

    OdpovědětVymazat
  7. Opět nádherné fotky, zima je na tohle kouzelná, v přírodě je tolik úžasných věcí, které se dají zachytit.

    OdpovědětVymazat
  8. Ledové království, to bylo první, co mě napadlo, když jsem viděla tvoje fotky. Jsou úžasné.

    OdpovědětVymazat
  9. ty fotky z blízka se opravdu povedly. Vždycky mě fascinovalo, co spolu voda a mráz dokážou a tobě se to povedlo krásně zachytit :)

    OdpovědětVymazat
  10. Na tvých fotkách beru zimu na milost.

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: Ráda fotím na makro, zvlášť v těch rampouchách(rampouších?) a zmrzlých kapkách jsou zajímavé ty bubliny.

    OdpovědětVymazat
  12. [13]: Já se tímhle způsobem s ní taky snažím smířit i když jí fakt nemusím. Zvlášť tu letošní, bez sluníčka....

    OdpovědětVymazat
  13. [9]: Mňo a za pár měsíců z nich taky budou vzpomínky....

    OdpovědětVymazat
  14. Moc pěkné snímečky. Prima námět. Pěkný víkend!

    OdpovědětVymazat
  15. Nádherné rampouchoví.

    OdpovědětVymazat
  16. Opět se povedly, krásné fotky

    OdpovědětVymazat
  17. Nádhera, opět musím obdivovat tu scenérii, co u Vás máte. A ty máš dar to krásně zachytit...

    OdpovědětVymazat
  18. parádní třásně! krásně jsi je zaznamenala, nyní mohou klidně tát

    OdpovědětVymazat
  19. [23]: Taky že jo, už jsou skoro roztátý

    OdpovědětVymazat
  20. První a poslední vypadají jako nazdobený vánoční stromek. Jsou moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  21. Rampouchy jsou krásný námět na focení, Vendy, tomuhle se opravdu nedá odolat. U nás letos nic takového nebylo, tak jenom vzpomínám na to, jak jsme fotili ledové krápníky o minulých zimách.

    OdpovědětVymazat
  22. [26]: Nebejt toho že nám ukradli ten svod, tak bych zůstala jen u těch namrzlin na potoce....

    OdpovědětVymazat
  23. [27]: Nám by nepomoh ani ukradenej svod, to by byla jen klouzačka na chodníku.   

    OdpovědětVymazat
  24. Velmi pěkné. Zařazeno do výběru.

    OdpovědětVymazat
  25. Nádherné kouzlení přírody

    OdpovědětVymazat
  26. To je hezký, jak máš ty fotky v těch rámečcích ;) No a samotný fotky jsou samozřejmě pěkný :))

    OdpovědětVymazat
  27. [32]: ak to jsem ráda že se líběj, od Pavla dostávám spíš za rámečky pořád vynadáno

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....