16 února 2013

Jak jde čas...

Nemám ráda tenhle název, protože to připomíná jeden stupidní seriál.
Jenže zase do vzpomínkového TT se vcelku hodí. Mám na chatě, jak už jsem
se párkrát zmínila, "svůj" strom který si nikdy nezapomenu při procházce vyfotit.
Je to majestátní buk, který naštěstí unikl pilám dřevorubců a nyní chrání
bezpečně obehnán pletivem vysázené malé buky okolo svého kmene. Zatím jim dělá a ještě hodně dlouho bude dělat velkého bratra a já se budu moci pokaždé kochat jeho proměnou.
Z těch mnoha fotek jsem vybrala jaro, léto, podzim a poslední z tohoto týdne zimu.
I když tady bych si ho přála víc zachumelený, jenže ono teprve sněžit začalo....

JARO


LÉTO


PODZIM


ZIMA

22 komentářů:

  1. Krásné fotky. Nejvíc se mi líbí podzimní.

    OdpovědětVymazat
  2. To je tedy majestátní strom. Jak je starý, nevíš ?

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné tématické fotky. Strom vypadá velkolepě a doufám, že tam ještě dlouho vydrží.

    OdpovědětVymazat
  4. P.S. mám dojem, že na ten seriál si vzpomínám, byl nekonečnej, a naprosto vůbec už nevím, o čem byl...

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné fotky! Jeden strom - a přitom pokaždé jiný! Celý rok jsi ho fotila!

    OdpovědětVymazat
  6. [5]:Dokonce víc, tři roky...vždy to vyšlo že jsem tam byla v jinou dobu než jsem třeba chtěla a tak jsem to poskládala z fotek za tři roky

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: To už je jak dokumentární seriál v TV - natáčí se měsíc a je z toho jen hodina.

    OdpovědětVymazat
  8. [2]:Tak to tedy nevím. Nemám potuchy jak rychle buky rostou ale možná bude jen o něco mladší jak já, jestli ne starší....fakt nevím. Já na chatě než jsem tam před jedenácti lety začala zas jezdit nebyla třicet let....

    OdpovědětVymazat
  9. [4]:Jo, jo emerickej seriál....řekla bych že Ulice má tak stejně dílů jak měl on

    OdpovědětVymazat
  10. Z těch čtyřech fotek buku by byla krásná velká koláž na zeď.

    OdpovědětVymazat
  11. Zajímavý nápad.Až budu chodit,tak si musím taky nějaký krásný strom najít

    OdpovědětVymazat
  12. Takhle jsem si taky chtěla vyfotit místo v každém ročním období, jen mi to nikdy nevyšlo. Skvělé fotky!

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: Měla jsem to původně jako koláž udělané, ale ten strom to ořezávalo a ubíralo z něj, tak jsem to udělala takhle....

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: Ono to jako prvotní nápad nebylo. Až později mne napadlo, že by bylo hezké ten strom fotit v různých podobách. Ale když jsem teď hledala v archívu, přišla jsem na to, že jsem spoustu fotek které jsem s ním dávala na blog je smazaných. Když něco vyfotím jen s úmyslem dát to do jednoho článku a už je nearchivovat,tak je smažu. Kdybych prolejzala blog tak na ty fotky přijdu, ale neměla jsem náladu a na ten hlavní účel vlastně stačily tyhle čtyři. A navíc nemám už žádné nové fotky tak to byla taková berlička....

    OdpovědětVymazat
  15. [13]: Fotila jsem takhle tady místní pidipřehradu....protože ať chci nebo ne, většinou stejně na procházce okolo ní jdu.

    OdpovědětVymazat
  16. taky se rád vracím na určitá místa. buk je pašák!

    OdpovědětVymazat
  17. Buky jsou nádherné stromy, Vendy, taky je mám moc ráda. Vyfotit svůj strom v každém ročním období je bezva nápad. Jarní a podzimní snímek je úžasný!

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: Tady byl taky jeden, ještě větší a zajímaěji rostlý....ten ovšem šel pod pilu

    OdpovědětVymazat
  19. [18]: No bodejť by nebyly nejhezčí když je tam modrá obloha!

    OdpovědětVymazat
  20. Buky jsou opravdu krásné a úžasně barevné stromy, ať už stříbrnou kůrou, stále svěže zeleným listím, nebo na podzim dojmem, že do jejich korun věčně svítí slunce, i když je třeba pod mrakem.

    OdpovědětVymazat
  21. [21]: Mám buky moc ráda a ráda je fotím. Jsou pořád opavdu něčím inspirativní a přitažlivé.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....