17 února 2013

Hádej, hádej, hadači...správná odpověď

Nebudu vás dál napínat ani unavovat dalším vymýšlením odpovědí,
skvěle většina z vás uhodla že jde o střešní okno a na něm zmrzlý sníh.
Napadla mne ta hádanka v okamžiku, kdy jsem šla kontrolovat do synova
pokoje kytky které jsme tam po jeho odchodu nastěhovaly s dcerou z
chodby, aby tam měly lepší podmínky. Jen mne mrzelo že nesvítilo
sluníčko, protože by se ten led víc třpytil. Den před tím do něj malounko
zasvítilo a vypadalo to krásně, jenže to mne zas nenapadlo
běžet pro foťák, páč jsem pod jiným z oken věšela prádlo....

Takže vlastně zase první byla se správnou odpovědí Jarmila.Ts,ts, ts
asi jí zakážu se účastnit....Smějící seSmějící seMrkající !


Nafotila jsem těch obrázků víc, tu jsou v původní podobě....

9 komentářů:

  1. Já jsem měla tentokrát špatnou trefu. Gratuluji výherkyni, že má bystré očko.

    OdpovědětVymazat
  2. Takže přece jen sklo a námraza.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Ale klidně soutěž i dál, to byl jen fftípek

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Mě by zase zajímalo kde vzal TlusŤjoch ty mohérový cucky....to je taky nápad za všechny prachy ....

    OdpovědětVymazat
  5. Na Jarmilku nikdo nemá, to je známá věc!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....