17 února 2013

Už nevím co bych fotila....

....a tak se snažím chopit každého tématu, nebo toho co mi připadá
alespon trochu zajímavé. Když jsem našla na zemi spadlý rampouch
napadlo mne udělat makro snímky. Většinou jsem se k rampouchům
tak blízko nedostala abych to vyzkoušela, a tady se příležitost nabízela sama.
Líbí se mi ta zamrzlá struktura vody a vzduchu která vytváří zajímavé
motivy a kreace, které vypadají jak z jiného světa....zmrzlého světa.
Já vím, že už toho ledu tu v posledních dnech bylo až, až, věřte mi
že bych taky už ráda fotila něco barevnějšího a na pohled příjemnějšího
jenže to co se venku nabízí je stále jen šedé a studené....

Pro tentokrát jsem se zdržela i svých oblíbených barevných filtrů
a nechala všechno jen v té depresivní černobílošedé....







38 komentářů:

  1. Moc hezké fotky, něco bych Ti jako fotograf poradil - každý má někdy tvůrčí krizi, ovšem myslím si, že by o tom měl pomlčet...     

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám na ten rampouch a uvědomuji si tu práci přírody, než vznikla taková to struktura. Příroda je fakt kouzelník.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Hele já to klidně přiznám, alespoň tak okecám to stále stejné téma zmrzlé vody   

    OdpovědětVymazat
  4. Je to paráda, a vůbec to nejsou depresivní snímky. Včera bylo u nás neviditelno a stále siholilo, ráno jsme našli na keřích s tromech namzlou jinovatku. Byla to nádhera, dokonce trochu zasvítilo sluníčko, tak jsem také pospíchala ven a co myslíš, že jsem fotila. Zase kapičky a zmzlinky, rychle to roztávalo.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Oni ty zmrzlinky a kapičky a rampouchy jsou dost fotogenické a vždycky zaujmou....proto jim nikdy neodolám.

    OdpovědětVymazat
  6. Tvé MAKRO umí vše, ať vyfotí, co vyfotí, vždycky je v tom začarované  nádherné kouzlo, které prostým okem nevidíme.

    OdpovědětVymazat
  7. Sice to svádí k hraní si s barvami, ale myslím, že tvé rozhodnutí bylo tentokrát dobré - černobílá je opravdu krásná. Dokonce jsem si tu první fotku dokázala představit, jako jeden velký černobílý obraz. Opravdu síla.

    OdpovědětVymazat
  8. P.S. ještě mě zaujala ta skleněná hrudka. Taky krásné - a že jsi to zaaranžovala do obrazu, opravdu dává pocit, jako bychom se dívali na skutečné fotoobrazy.

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Ty nemáš na kompaktíku režim makro? Většinou tam bývá.

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Na té první se podařilo něco co jsem ani neplánovala. Měla jsem ten rampouch položený na okraji bazénu na černé krycí fólii, takže vyšel spodek černý, pak ten rampouch a vrch je sníh na plachtě....

    OdpovědětVymazat
  11. [8]: To je ten rampouch na průřezu, zlomil se mi při manévrování a napadlo mne ho vyfotit i takhle....zevnitř

    OdpovědětVymazat
  12. [9]: Díky Patriku, potěší to

    OdpovědětVymazat
  13. křišťálové šperky! nádhera

    OdpovědětVymazat
  14. Měli bychom fotit jen to, co nás opravdu zaujme. To se týká i psaní. Ne nadarmo se o Češích říká, že jsme ukecaní.

    OdpovědětVymazat
  15. Ten rampouch na předposlední fotce má skulptaci jako povrch surového diamantu... podobný mým ve sbírce, když ho tedy oticky zvětším.

    OdpovědětVymazat
  16. je to krásný, tohle prostě k zimě patří

    OdpovědětVymazat
  17. [15]: No možná by sis pak se mnou šel i někdy fotit když bych byla v Praze !

    OdpovědětVymazat
  18. Nádherné, co umí příroda vytvořit.

    OdpovědětVymazat
  19. Já makro na foťáku mám, ale ještě jsem ho nepoužil. A vidím, že je to chyba. Ty rampouchy působí jak křišťál.

    OdpovědětVymazat
  20. Když nevíš, co fotit, tak zase chvíli básni.

    OdpovědětVymazat
  21. Nádherné! Jako křehké, krásné šperky...

    OdpovědětVymazat
  22. Ta struktura je vážně úchvatná

    OdpovědětVymazat
  23. Ta struktura je vážně úchvatná

    OdpovědětVymazat
  24. rampouchem srdce proklate, v dusi mam stary stin ... jen neco od K.Gotta ikdyz je o pul pate rano zlo.

    OdpovědětVymazat
  25. Na mně to vůbec depresivně nepůsobí, spíš umělecky.

    OdpovědětVymazat
  26. [21]:To bylo všechno z archivu nafocené do zásoby . Makro vyzkoušej, někdy je člověk sám překvapenej co z toho vzejde.

    OdpovědětVymazat
  27. [22]:Básnicka múza si vzala dlouhodobé neplacené volno....a odjela bůh ví kam na druhý konec světa....místo aby mi tu pěkně nahazovala témata a řadila verše v hlavě

    OdpovědětVymazat
  28. [23]:Díky, však ten tvůj hon za modrou byl taky něco .

    OdpovědětVymazat
  29. [26]:No tak pro mne byto byla vražda vstávat takhle brzy....přiznávám že díky tomu že jsem povětšinu času prodávala, nemusela jsem vstávat o takové hluboké noci. A je to pro mne dodnes šílený vypětí, když mám vstávat byť ve čtvrt na šest když jedeme někam s Bobešem na výstavu

    OdpovědětVymazat
  30. [22]: SOUHLAS s Katkou, umíš básnit moc krásně a nám se to líbí!

    OdpovědětVymazat
  31. Vendy, ty pořád naříkáš, že nemáš co fotit a pak sem lupneš takové úžasné snímky! To je fakt křišťálová nádhera a navíc pěkně ostře vyfocená, prostě paráda.

    OdpovědětVymazat
  32. [33]: Ještě malá poznámka: Černobílé fotky vůbec nejsou depresivní, zvlášť tyhle. V barvě by takové snímky nebyly to pravé!

    OdpovědětVymazat
  33. [33]: No nemám....sama vidíš jak je na focení hnusno, archív zeje prázdnotou, musím dělat recyklace, jako třeba s tím bukem, a tohle byl momentální nápad když jsem ten rampouch viděla zapíchnutej ve sněhu . A co se týče hovínek tak kdybys viděla naší zahradu.....

    OdpovědětVymazat
  34. [34]: Já bych jen lehce dala nádech, ale když jsem to pak viděla říkala jsem si ž ne, takhle že to je prostě ono.

    OdpovědětVymazat
  35. Nejvíc se mi líbí ta poslední, průzračně krásná.

    OdpovědětVymazat
  36. [37]:Mně zase ta první

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....