18 února 2013

Kontrasty...

Jahody, sníh, černý samet a foťák...
A pokus o to, nějak zvěčnit kontrasty. Takové malé fotocvičení. Bílá x červená. Černá x červená. A samozřejmě tu a tam nějaká malá úprava.
Když už nemám žádný lepší nápad co by mne napad.
A ven mne to netáhne...
P.S. Pro jahody jsem nebyla u dvanácti dobrých mužů, nýbrž mi je přinesl jeden dobrý muž. Ten můj...














34 komentářů:

  1. Jahoda na ledu - atypická kombinace, jako z pohádky! Taky jsem si jahody koupila v akci, ale moc sladké ještě nejsou.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tyto se moc povedly! Fakt super nápad!

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se nejvíc líbí 5 a 7.S tou černou né.

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasně chutná rodinka. Tatínek jahůdka, maminka jahůdka a děťátko jahůdka.

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Jo, čas od času ze mne něco zajímavého vypadne . Tedy co se týče nápadů, to aby nedošlo k mýlce.

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Mě také ty bílé nějak sedí víc, proto je těch černých míň, i když jsem jich ve finále nafotila víc. Ne že bych je úplně zatracovala, jen to pořád nebylo to co bych si představovala. S tím bílým pozadím šlo kouzlit víc.

    OdpovědětVymazat
  7. Dokonalé! Červená, černá a bílá, nádherné kontrastní barvy a v tvém provedení - pastva pro oko.

    OdpovědětVymazat
  8. Blogerský klub18/2/13 13:36

    Ahoj, vidíme že píšeš dobré články ;) Ak by si chcela petriť do blogerského klubu, zapoj sa → http://blogersky-klub.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Tak snažila jsem se

    OdpovědětVymazat
  10. Vendy, jsou to hezké fotky. Taky se mi líbí ty na sněhu, ale nejhezčí jsou v poháru.

    OdpovědětVymazat
  11. Vendy, sakryš, píšu ti to pokaždé, už to musí být otravné. Zíráma a moc se mi ta tvoje kouzla líbí. Klidně se přiznám, že já bych si asi hodně brzy zblajzla model.

    OdpovědětVymazat
  12. [12]:Tak to jsem ráda že se ti to líbí. Já zase vždycky tiše závidím tvé psací nadání . Však už taky žádná modelka nezůstala.

    OdpovědětVymazat
  13. Maruška byla u měsíčků...Povedené fotečky,vyfotit a sníst

    OdpovědětVymazat
  14. No vidíš jak si tě muž hýčká.

    OdpovědětVymazat
  15. Pěkné jahůdky. Máš je dost červené. Byly takové, nebo jsi čarovala s barvou? Ty co koupíš v obchodě bývají touto dobou bledé a ne moc sladké. Já si raději počkám na ty naše.

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné fotečky, až z toho mám plnou pusu slin. Mňam     

    OdpovědětVymazat
  17. mňaam ja by som ich hneď zjedla vyzerajú veľmi chutne fotky sa ti veľmi podarili

    OdpovědětVymazat
  18. Jahůdky na ledu? Já myslela, že ty je máš ráda jenom v šampaňu?   

    OdpovědětVymazat
  19. Červenobílá kombinace je vždycky hezká.

    OdpovědětVymazat
  20. [15]: Někdy i jo, ale jen vyjímečně....

    OdpovědětVymazat
  21. [17]: Však jsem to psala, že jsem si trochu hrála. Nejreálnější je ta barva na tom bílém zamženém. Jak jsem fotila s bleskem, měla ta červená modrý nádech. A co se týče chuti, nebylo to nejhorší, ale tak domácí jsou domácí. A když si muž vzpoměk, tak mu to nebudu přece hanět, příště by si pro jistotu nemusel vzpomenout

    OdpovědětVymazat
  22. [19]: Jak kde, jak s kým, a jak v čem....a záleží na způsobu podávání. A zbožňuju je se šlehačkou

    OdpovědětVymazat
  23. Ách, smlsla jsem si aspoň očima, mňaminky, mňam.

    OdpovědětVymazat
  24. Nie je skoda ich fotit?! Ja by som ich radsej hned zjedla! Su krasne... ale krajsie budem mat v maji! Prides pofotit? Dam Ti z nich aj do kosika

    OdpovědětVymazat
  25. Vendy, to jsi měla bezva nápad. Jahody jsou skvělé samy o sobě, ovšem takhle je vyfotit, no paráda!!! První tři fotky se mi líbí nejvíc, ale všechny mají něco do sebe.

    OdpovědětVymazat
  26. [26]: Ach Gabi, kdybys nebyla tak daleko tak bych si i dojela a nafotila a určitě nejen jahody. Už jsou i snědené

    OdpovědětVymazat
  27. [27]: Právě, tak holt člověk musí improvizovat

    OdpovědětVymazat
  28. [22]: Kdyby to bylo pravidelně, nemělo by to ten efekt.

    OdpovědětVymazat
  29. [30]: Tak to je přesně mužské uvažování... . Ono vás pánové nanapadne že my ženy tu pozornost máme rády, že? A že nám to dělá radost, protože máme pořád dojem že vám na nás záleží a že víte že vedle vás jsme....

    OdpovědětVymazat
  30. [31]: Tobě muž nosí jahody, mně Medvěd naposledy donesl něco jako loupák. Tak kde je víc poezie?

    OdpovědětVymazat
  31. [28]: Tak mas pozvanie .. leto byva krasne a boty tulave. Vies kde ma najdes, vies kde si vitana

    OdpovědětVymazat
  32. Jahoda je jediný plod, který má semínka na povrchu.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....