19 února 2013

Výběr z archívu....

Jak se mi vyprázdnil archív s nafocenými fotkami a odešla literární múza na neplacené volno, nastává problém co na blog. Mám začít recyklovat své fotky, dát si pauzu do doby než zase bude něco nového....bylo by to nejlepší, jenže moje posedlost blogem je natolik velká, že bych začala mít absťák jak nějaká smažka. No ono možná už by na to v mém případě měla být nějaká diagnóza. Závislost na psaní a focení...Neschopenka vystavena na léčbu o délce půl roku v zájmu pacienta, aby neskončil na psychiatrii...
A tak jsem zalovila v archívu a dala dohromady druhou sérii fotek které jsou focené ve stejný den ale s ročním či víceročním odstupem. Je zajímavé jak velké jsou někdy rozdíly....

Nejmarkantnější rozdíly jsou u této série....






V této sérii jsou obrázky z různých míst. Jeden je focený tady u nás, a druhý na Mníšku. A tak zatímco u nás ještě dokvétaly náprstníky, v Brdech se modraly louky rozkvetlým hadincem.



A na obou místech bylo krásně i v lesích...


Tak to byla taková malá retrospektiva a příště snad už budou nějaké novinky....

25 komentářů:

  1. Pěkné fotečky Nejlepší je ta vánočně šípková

    OdpovědětVymazat
  2. On je pocítac urcite hodne návykový,to vidím podle sebe a to s ním neco delám pouze 2 roky,dríve jsem o nem nechtela ani slyset a jen klukum nadávala(ale oni prevázne hráli jenom hry)Jaké jsou v nem moznosti,fantastické.Ale jedno musím uznat,co jsem se s ním naucila zacházet,necítím se tak sama,komické?Já jedine privítám,kdyz budes i nadále dávat fotky a clánky na blog.Ale zálezí prece jen na tobe jak casto a ty más tolik konícku,ted je takové spatné období,ale jak zacne jaro....bude zase lépe

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné fotky Příroda je nádherná a je jedno, zda je hned za domem, na zahradě nebo někde na výletě.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Tak ono vlastně to počasí v základu bylo stejné, po oba štědré dny pršelo, jen vloni pršelo v noci a do rána bylo všechno pod ledem, jak jsem to měla ve dvou článcích.Ten rok předtím akorát nemrzlo

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: já to vlastně mám stejně i když se to může zdát divné, protože pořád někdo okolo mě je. Ale asi proto, že nikoho z rodiny nenapadne se zeptat jak se cítím, proč vlastně jsem se upnula na blog nebo se zajímal co tam píšu a to už vůbec nemluvím o tom, že by někdo ty moje fotky vůbec pochválil....spíš se dočkávám jen blbejch připomínek ve stylu Nojo, už zase u počítače, kde jinde....

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: To je pravda, tady je to to samé....zahrada, sekání trávy, pak odjezd na chatu a znova, sekání trávy, vyplejt ty dva záhony co tam mám ale které jsou vždycky zarostlé až hrůza....po příjezdu domů dát do kupy barák aby vypadal zase obyvatelně....

    OdpovědětVymazat
  7. VendyW na té první fotce to vypadá jak u nás na zahradě v této roční době,V létě jezevec a ted' krtince.

    OdpovědětVymazat
  8. Dobré srovnání. Člověk si s odstupem času nevzpomene, jak si dovede příroda zablbnout.

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné fotky, nejvíc mě oslovily ty štědrodenní.

    OdpovědětVymazat
  10. [5]: Naprosto stejná situace, nedostatek lidského kontaktu, pociťovaný mezi blízkými snad ještě tíživěji, než o samotě.

    OdpovědětVymazat
  11. Vendy, tvrdíš, že nemáš co dát na blog. A zatím v archívu schováváš takové poklady. Všechny fotky jsou moc krásné. Zvedlo mi to náladu v dnešním pošmourném dni. Zase sněží. Sice drobně, hned to taje, ale není pěkně. Sluníčko mi chybí čím dál víc. Jsem úplně bez energie.

    OdpovědětVymazat
  12. Vendy, ty srovnávací fotky jsou moc zajímavé.Nejvíc se mi líbí ty vánoční, ale ta poslední je překrásná, skoro cítím tu vůni lesa.

    OdpovědětVymazat
  13. [11]:Tady sněží a dost a vytrvale a už od noci....Ale stejně jsem bafla Bobeše a foťák a šla s ním na procházku a vznikly některé hodně povedené Bobešovi fotky

    OdpovědětVymazat
  14. [11]:Když já radši než recyklaci vlastních fotek mám ty nové. Dneska  mne přivedl Frypat na jeden nápad tak ho budu mít v záloze .

    OdpovědětVymazat
  15. [12]:To byl nádherný týden co jsem tam byla. Krásně teplo a sluníčko. Opravdu jsem si to tam užívala. Za to teď je to....samej sníh

    OdpovědětVymazat
  16. pěkné srovnání, také se občas rád probírám fotkami v určitý den během několika let. je to zajímavé, hlavně ty zimní. krtiny na prvním snímku jsou děsivé, u nás také statečně reje...

    OdpovědětVymazat
  17. Takové srovnání je moc zajímavé. Krásné fotky. Myslím, že vůbec není na škodu je recyklovat, pokud vytvoříš zajímavé téma a to se ti opravdu povedlo

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: Tak samozřejmě že ti kdo jsou noví je neznají, a ti kdo je viděli už zapoměli . Tudíž se to dá....

    OdpovědětVymazat
  19. [20]: Jo, tyhle se mi líbí víc než klasické polaroidí.....

    OdpovědětVymazat
  20. Prima fotky a skvělé rámování, Vendy. Nejvíc se mi líbí dvě poslední.

    OdpovědětVymazat
  21. No, to bylo nářku a ejhle! SKVOST.

    OdpovědětVymazat
  22. To bylo nádherný porovnání. Je vidět, jaké teplotní posuny se u nás dějí. Jeden den, jiný rok, naprosto odlišné ladění obrázků... některé jako téměř jarní, jiné zase prudce zimní.   

    OdpovědětVymazat
  23. [24]:Někdy to opravdu je sakra rozdíl . Ještě si budu muset znovu projít fotky jestli nenajdu nějaké stejné dny.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....